تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری گفت: دومين دوره آموزشی «هر مادر ايرانی، يک مربی قرآنی» از سری برنامه‌های طرح ملی کوثر رسالت از چهارم تا ششم آبان‌ماه 1400 در چهارمحال و بختياری برگزار می‌شود.

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: به منظور احیای نقش واقعی مساجد درترویج فرهنگ وسبک زندگی اسلامی، با حضور بیش از 60 نفر از مدیران و مربیان خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، دومین دوره آموزشی «هرمادرایرانی، یک مربی قرآنی» از سری برنامه‌های طرح ملی کوثر رسالت در استان برگزار می‌شود.

مظاهری افزود: دراین دوره سه روزه که از روز سه‌شنبه چهارم آبان‌ماه شروع شده و تا پنج‌شنبه ششم آبان ماه 1400 ادامه خواهد داشت، موضوعات نماز شیرین، تربیت قرآنی بدون تنبیه، حفظ قرآن با بازی کودکانه، دعوت خوش کودکان به نماز با استفاده از ابزار هنری شعر، قصه و بازی نمایشی و ایجاد فضایی شاد و کودکانه، آموزش قرآن به صورت آسان و لذت‌بخش و توانمندسازی مادران برای تربیت فرزندان قرآنی آموزش داده خواهدشد.

وی با اشاره به اینکه استاد دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» مهدی فاضلی مهرآبادی است، افزود: درپایان به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت دردوره آموزشی اعطا خواهد شد.

یادآور می‌شود، استاد دوره آموزشی «هرمادر ایرانی، یک مربی قرآنی» از سری برنامه‌های طرح ملی کوثر رسالت، مهدی فاضلی مهرآبادی، مدیر مسئول مؤسسه شکوفه‌های بهشت ریحانه النبی(س)، متولد 1351 تهران است که دارنده سه رتبه اول جشنواره ملی شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز به کودکان با سابقه بیش از 400 دوره تخصصی در سطح کشور می‌باشد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..