تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره رسانه و عدالت؛ راهبردی فرهنگی برای پیشگیری از جرم در جامعه

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: استان کرمان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده رسانه‌ای می‌تواند تحولات بزرگی را در عرصه قضایی و رسانه‌ای محقق سازد و برگزاری سومین جشنواره رسانه و عدالت نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی حساس سازی بیشتر رسانه‌ها به موضوعات اجتماعی و قضایی، توسعه دانش حقوقی جامعه و پیشگیری از وقوع جرم را رهاورد توسعه تعاملات قضایی و رسانه‌ای برشمرد و ادامه داد: در تمامی ادوار تاریخ، رسانه و قلم جزء جدایی ناپذیر از زندگی اجتماعی بوده و تحولات بزرگی بر این مبنا شکل گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تأکید کرد: موضوع اثربخشی رسانه‌ها به حدی بوده که جنگ‌های نوین امروز با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه انجام می‌شود و از این رو است که توان رسانه‌ای کشورها را می‌توان از مؤلفه‌های اقتدار ملی آن‌ها دانست.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی که بر مبنای اصول اصلی انقلاب یعنی «استقلال، آزادی و جمهوری‌اسلامی» توانسته ضربه‌های سنگینی را بر پیکره استعمار وارد کند و قوه قضاییه نیز به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان حاکمیت که توانسته در مبارزه با فساد اقدامات جهادی را به انجام برساند، امروز در مرکز توجه و تهاجم حملات رسانه‌ای دشمنان قرار دارند و از این رو است که توسعه توان رسانه‌ای  کشور در مقابله با تهاجمات دشمنان امری ضروری و انکارناپذیر است.

وی قدرشناسی از فرهیختگان و اندیشه‌ورزانی که در عرصه اطلاع‌رسانی در سطوح مختلف بین‌الملی، ملی و استانی دلسوزانه قلم می‌زنند را از دیگر ابعاد سومین جشنواره رسانه و عدالت برشمرد و اظهار کرد: اصحاب رسانه در استان کرمان بسیار نجیب و همراه با دستگاه قضایی هستند و باید تلاش‌های آنها قدر دانسته شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره رسانه و عدالت؛ راهبردی فرهنگی برای پیشگیری از جرم در جامعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..