تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح نمایشگاه دائمی تمبر در اداره پست کیش

نمایشگاه دائمی تمبر با حضور رئیس موزه و مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ایران در محل اداره مرکزی پست در کیش افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دائمی تمبر در اداره پست کیشبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ایران در آیین افتتاح نمایشگاه دائمی تمبر در کیش، با اشاره به قدمت جزیره و سابقه‌ی مراسلات پستی از زمان قاجار گفت: سعی داریم تمام اقلام گران‌بهای پستی مانند تمبرها، اسناد قدیمی و کارت‌پستال‌ها که طی ۱۴۶سال گذشته از کیش، ارسال شده یا به آن وارد شده‌اند به خانه‌ی خود برگردند.

حسن عمیدی، تعداد اقلام به نمایش‌ گذاشته در این محل را بیست درصد ظرفیت موجود عنوان کرد و تاکید کرد: بنا داریم این نمایشگاه را به موزه پست جزیره کیش تبدیل کنیم.

وي افزود: این موزه باید رویکرد آموزشی داشته باشد و دانش‌آموزان دبستان و دبیرستانی دروس حوزه ارتباطات را در این مکان بیاموزند.

وی با اشاره به ایده‌ی "پست، موزه، مدرسه" در کل کشور تصریح کرد: در کیش نیز اداره‌ی پست می‌تواند با ظرفیتی که دارد به کلاس بعد از مدرسه و محلی برای نمایش آثار "فیلاتلیک" تبدیل شود.

رئیس موزه ارتباطات بر ظرفیت جذب گردشگر به‌موجب این موزه، افزود: سیر تکاملات پست در ایران نیز همراه با اقلام دیگر به این نمایشگاه از خواهد شد.

عقیل نقشبندی، مدیر امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این آیین با تقدیر از تلاش‌های مدیریت جدید در پست کیش برای ارتقای سطح خدمات اظهار داشت: این سازمان در راستای توسعه خدمات آماده‌ همکاری با شرکت ملی پست در راه اندازی "پست، مدرسه، موزه کیش" است.

نمایشگاه دائمی تمبر کیش همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ در اداره پست جزیره آماده‌ استقبال علاقه‌مندان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح نمایشگاه دائمی تمبر در اداره پست کیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..