تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر به شهر بدروم ترکیه بهتر است یا دیدیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بدروم و دیدیم ترکیه هردو از شهرهای ساحلی محبوب در ترکیه هستند. اما سفر به بدروم بهتر است یا دیدیم؟ در ادامه به بررسی این دو شهر زیبای ترکیه می پردازیم.

شهر بدروم و دیدیم ترکیه با سواحل زیبا همواره گردشگران زیادی را به خود می پذیرند. شهر بدروم در سواحل دریای مدیترانه و شهر دیدیم در سواحل دریای اژه قرار دارد. سفر به هر دوی این شهرها می تواند جذاب باشد. در ادامه این دو شهر را به شما معرفی می کنیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

نمایی از شهر زیبای بدروم

سفر به شهر بدروم ترکیه

بدروم با نام قدیمی هالیکارناسوس، یک تفریحگاه ساحلی پر جنب و جوش و یک مقصد گردشگری محبوب در سواحل جنوب غربی ترکیه، در استان موغله است. بدروم، با سواحل زیبا، اماکن تاریخی، هتل های باکیفیت و دهکده های تفریحی، یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه برای گذراندن تعطیلات است و بزرگترین استراحتگاه در ساحل دریای اژه است.

قلعه دیدنی بدروم مربوط به قرون وسطی که توسط شوالیه های رودس ساخته شده است و ورودی خلیج آبی خیره کننده بدروم که دریای اژه را به مدیترانه می رساند از دیدنی های بدروم هستند.

شما می توانید برای سفری ارزان به بدروم از تور لحظه آخری بدروم در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. شهر بدروم مملو از اقامتگاه ها و هتل ها است. از هتل های لوکس بدروم گرفته تا هتل های ارزان قیمت بدروم در قالب مراکز اقامتی ۳، ۴ و ۵ ستاره در این شهر وجود دارند. قبل از خرید تور لحظه آخری بدروم می توانید لیست هتل های بدروم را در وبسایت مهرپرواز مشاهده نمایید.

تفریحات بدروم

اگر به دنبال تعطیلاتی هستید که شامل تفریحات شبانه روزی باشد، بدروم در فصل تابستان مقصد ایده آلی برای سفر است. در سایر اوقات سال نیز آب و هوای خوبی را ارائه می دهد. در هر زمان از سال که بروید، آب و هوای عالی، سواحل عالی و کمی برای شما تضمین می شود. اگر در زمان های خلوت سفر کنید نیز می توانید آرامش و سکوت بیشتری را تجربه کنید.

بدروم در حال حاضر یکی از محبوب ترین استراحتگاه های توریستی در ترکیه است و بدون شک جایی است که می توانید بهترین تفریحات را در آن تجربه کنید. زیرا هنگام غروب، این تفریحگاه با چراغ های نئون و لیزر نورافشانی می شوند.

شما می توانید هتل های ساحلی بدروم را برای اقامت انتخاب کنید

اقامت در بدروم ترکیه

نحوه اقامت در بدروم یکی از سوالات متداول به ویژه برای کسانی که اولین بار به بدروم سفر می کنند است. مرکز شهر بدروم تفرجگاه اصلی شبه جزیره بدروم است که در جنوب شرقی واقع شده و مملو از انواع هتل ها، آپارتمان ها، رستوران ها، کافه ها، باشگاه ها، تفریحگاه، مراکز خرید و سرگرمی است.

منطقه ساحلی جنوبی در بدروم دارای استراحتگاه های تفریحی محبوب با سواحل شنی زیبا هستند. مسافران و موج سواران نیز از منطقه گومبت لذت خواهند برد. در Bitez کشتی های بادبانی رنگارنگ زیادی نیز وجود دارد. مناطق Turgutreis، Gumusluk و Yalikavak، همه با محیط خوب، در سمت غربی این شبه جزیره قرار دارند و این مناطق برای شنا، آفتاب گرفتن و ورزش های آبی ایده آل هستند. توربا، گوندوگان، ترک باکو و گلتور کوکو استراحتگاه های محبوب در قسمت شمالی شبه جزیره بدروم هستند، همه در خلیج های خیره کننده، جنگل های کاج و سواحل زیبا واقع شده اند.

دیدیم ترکیه کجاست؟

یک شهر تفریحی کوچک ساحلی محبوب، در قسمت غربی ترکیه واقع شده است. دیدیم متعلق به استان آیدین در ساحل اژه است و نام خود را از پناهگاه یونان باستان یعنی دیدیما گرفته است.

دیدیم به طور دقیق در ۱۲۳ کیلومتری از مرکز استان آیدین واقع شده است. این شهر جایی است که می توانید ویرانه های معبد آپولو و شهرهای باستانی را ببینید. با ترکیب خوبی از تاریخ، یک طرف و خلیج های ساحلی با آبهای شفاف در طرف دیگر، دیدیم تفریحات زیادی برای انجام دارد.

نمایی از ساحل دیدیم

سفر به شهر دیدیم ترکیه

با گذراندن تعطیلات در شهر دیدیم ترکیه جاذبه های زیادی را تجربه خواهید کرد. تاریخ باستانی، کوه های پوشیده از برف و تفریحات گوناگون در انتظار شما در این تفرجگاه کوچک ساحلی در دریای اژه هستند. این شهر انتخابی مناسب برای زوج ها و خانواده ها نیز می باشد. همچنین این شهر برای سفر در روزهای سرد زمستانی نیز مناسب است. زیرا با داشتن ۳۰۰ روز آفتاب در سال، این مقصد کوچک بهترین پادزهر برای شبهای سرد زمستانی است.

دیدیم با مجموعه ای مجلل از رستوران های کنار دریا، خلیج های رویایی و میراث فرهنگی غنی، شما را مجذوب خود می کند که سال به سال به آنجا بازگردید.

حتماً منطقه مجاور دیدیم یعنی Altinkim را نیز ببینید، ساحل پر زرق و برق آن به دلیل آب های گرم و کم عمق برای قایقرانی مورد علاقه خانواده ها است. در دیدیم یکی از بهترین معابد حفاظت شده در جهان باستان را در معبد یونانی آپولو می یابید. بازدید از خانه قبلی خدای تیراندازی با کمان، نیز می تواند به برنامه سفرهای شما در دیدیم اضافه شود.

شما با خرید پکیج تور دیدیم ترکیه می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور دیدیم شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به دیدیم تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور دیدیم هوایی و زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور دیدیم داشته باشید.

جاذبه های گردشگری دیدیم

شما با سفر به دیدیم می توانید هم از طبیعت و سواحل زیبا و هم از آثار باستانی آن دیدن کنید. معبد آپولو، جاده مقدس، شهر باستانی میلتوس و پرینه از آثار باستانی این شهر هستند. شما همچنین می توانید از سواحل زیبای دیدیم نیز دیدن کنید و از تفریحاتی مانند غواصی در آب و بهترین رستوران ها در نزدیکی ساحل بهره مند شوید.

شهر ازمیر نیز در نزدیکی دیدیم قرار دارد. ازمیر نیز به عنوان یک شهر جذاب، شایسته بازدید است. شما می توانید سفری کوتاه به دیدیم داشته باشید و مدتی را برای گشت و گذار در ازمیر اختصاص دهید. دارای نقاطی مانند بازار کمرالتی، ساعت ساعت کولسی یا برج ساعت ازمیر، آسانسور ؛ قطعاً ایده خوبی خواهد بود برای کشف دیدیم، ۱ تا ۲ روز از روزهای سفر خود را کنار بگذارید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال ۱۴۰۰ می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر به شهر بدروم ترکیه بهتر است یا دیدیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..