تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام قیمت وانت نیسان دیزل از سوی سایپا

گروه خودروسازی سایپا قیمت وانت نیسان دیزل ویژه آبان‌ماه 1400 را اعلام کرد. قیمت این خودرو از سوی سایپا اکنون برابر با 298 میلیون و 850 هزار تومان اعلام شده است که در مقایسه با قیمت قبل این خودرو، افزایش حدود 8 درصدی را نشان می‌دهد.

وانت نیسان یکی از قدیمی‌ترین خودروهای تولیدی در ایران است که از سال‌ها پیش تاکنون توسط سایپا به تولید می‌رسد. این وانت با نام اصلی نیسان جونیور یکی از محصولات قدیمی تجاری نیسان است که در ایران با نام وانت نیسان یا زامیاد Z24 شناخته می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام قیمت وانت نیسان دیزل از سوی سایپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..