تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب در مسابقات قوی‌ترین مردان رشته هوگام در قم + عکس

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مسابقات قوی‌ترین مردان رشته هوگام، روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه درحالی که در قم برگزار شد که ثبت رکورد این رقابت‌ها را داوران خانم عهده‌دار بوده‌اند.

در این مسابقات که از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان قم صورت گرفته است؛ داوران خانم همپای ورزشکاران مرد، مسیر درنظر گرفته شده برای رقابت را می‌پیمودند.

اگرچه بانوان قمی از توانایی بالایی در بسیاری از عرصه‌ها برخوردارند و کسی مخالف فعالیت‌های موثر آنان نیست؛ با این حال ضرورتی ندارد که در محیطی مردانه و ورزشی که خاص آقایان است؛ داوران خانم به کار گرفته شوند.

خصوصا در شهر قم که در این گونه مسائل، حساسیت‌هایی وجود دارد؛ به کار گرفتن داوران خانم در رقابت‌های ورزشی آقایان جای تعجب دارد.

داوران خانم در مسابقات قوی‌ترین مردان رشته هوگام در قم

منبع:قم نا

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب در مسابقات قوی‌ترین مردان رشته هوگام در قم + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..