تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری رویداد سراسری تولید دیجیتال محتوای بسیج در گلستان

ساعت: 14:02 منتشر شده در مورخ: 1400/08/01 شناسه خبر: 1778425

روشنی گفت: همزمان با سراسر کشور از ۱۲ الی ۱۴ آبان سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج در گلستان با همکاری پارک علم و فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا روشنی به خبرنگار گلستان ما گفت: سومین رویداد تولیدات دیجیتال استان گلستان در سه قالب نرم افزار و بازی ویژه تلفن همراه و پویانمایی در روزهای ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ آبان ماه برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان گلستان ادامه داد: نفرات برتر این رویداد ضمن تجلیل به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

روشنی با بیان اینکه این رویداد در مرکز استان گلستان برگزار خواهد شد، تاکید کرد: در دوره گذشته این رویداد، نفرات برتر در اختتامیه جشنواره بچه های حاج قاسم تجلیل شدند.

وی افزود: در دوره های گذشته مفتخر بودیم که نمایندگان استان گلستان در مسابقات رویداد سراسری تولید دیجیتال محتوای بسیج حائز رتبه های برتر در سطح کشور شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری استان گلستان برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری رویداد سراسری تولید دیجیتال محتوای بسیج در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..