تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام فراخوان تقدیر از دانشجویان ششمین دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران

۱۲:۳۲ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

۷۹۳۹۴۹۵

۱۲:۳۲ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

۷۹۳۹۴۹۵

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، طی فراخوانی شرایط تقدیر از دانشجویان ششمین دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران اعلام شد.

بر اساس فراخوان اعلامی، دانشجویان بورسیه برتر دوره ششم بنیاد حامیان دانشگاه تهران که دارای یکی از شرایط زیر هستند، می‌توانند برای تقدیر در گردهمایی دانشجویان بورسیه، مدارک و مستندات مربوط به کسب افتخار خود را به همراه عکس پرسنلی تا تاریخ هفتم آبان ماه سال جاری به آدرس ایمیل bonyad.ut@gmail.com ارسال کنند.

گفتنی است، این تقدیر صرفاً برای پذیرفته‌شدگان در ششمین دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹) است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام فراخوان تقدیر از دانشجویان ششمین دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..