تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاع‌رسانی ابعاد تغییر فرمول قیمت‌گذاری محصولات پتروشیمی؛ به زودی

محمد صادق مفتح، قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت

جزییات در خصوص تغییر فرمول قیمت‌گذاری پایه محصولات پتروشیمی، پس از کامل شدن این طرح در نشست مطبوعاتی به اطلاع فعالان بازار سرمایه می‌رسد.

قائم‌مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) در ارتباط با تغییر فرمول قیمت‌گذاری پایه محصولات پتروشیمی اظهار کرد: از آنجا که این موضوع یک بسته تصمیم‌گیری مدیریتی به‌شمار می‎‌رود، به این منظور اطلاعات کامل این تغییرات در قالب بک نشست مطبوعاتی با همکاری مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار، به آگاهی سهامداران و فعالان بازار سرمایه خواهد رسید.

محمدصادق مفتح تصریح کرد: پس از اینکه جزییات و ابعاد این تغییرات قطعی شد، در نشست مطبوعاتی که طی هفته جاری انجام می‌شود، اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام می‌شود.

به گزارش «سنا»، قائم‌مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت، از تغییر فرمول قیمت‌گذاری پایه محصولات پتروشیمی بر پایه دلار، خبر داده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاع‌رسانی ابعاد تغییر فرمول قیمت‌گذاری محصولات پتروشیمی؛ به زودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..