تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکسن کرونا به میزان کافی در ایرانشهر موجود است

واکسن کرونا ایرانشهر به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان،‌ علی شعبانی، معاون استاندار سیستان و بلوچستان در ستاد کرونا ایرانشهر ضمن دعوت همگانی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تسریع در امر واکسیناسیون گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، واکسینیه شدن همه اقشار و افراد شهرستان باید به طور عمومی و با سرعت انجام شود.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، بخشداران، شوراها، دهیاران و معتمدین با جدیت بحث واکسیناسیون را پیگیری کنند و از ارائه خدمات به افرادی که واکسن نمی‌زنند امتناع شود.

فرماندار ایرانشهر گفت: با کسانی که در فضای مجازی تبلیغات منفی علیه واکسیناسیون انجام می‌دهند برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: مدیران ادارات، نهادها، شهرداران و شرکت‌ها از حضور کارکنانی که واکسن نزده‌اند به درون مجموعه ممانعت کنند و غیبت برای آنان لحاظ شود. دهیاران و شورا‌های اسلامی به عنوان تکلیف، موضوع واکسیناسیون در روستا‌ها را مورد پیگیری قرار دهند. همچنین دستگاه‌های دولتی به سمن‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌ها به طور جدی نظارت کنند که مساله واکسیناسیون از سوی کارکنان و افراد آنان انجام شود.

شعبانی با تأکید بر اینکه همه ادارات و نهاد‌ها باید در این امر همگانی کمک کنند تا زندگی و معیشت مردم به روال عادی برگردد، گفت: حتی پلیس راه از رانندگان در زمره مدارک قانونی، از واکسینه بودن فرد نیز بپرسد و در صورت عدم آن، به مراکز مربوطه جهت واکسن زدن هدایت شوند.

فرماندار ایرانشهر با توجه به بازگشایی و فعالیت حضوری مدارس تاکید کرد: مرکز بهداشت و آموزش و پرورش شهرستان با همکاری اولیا و مربیان واکسیناسیون فراگیر دانش‌آموزان را پیگیری کنند.

وی در پایان اظهار کرد: اداره صمت، اتحادیه و تشکل‌های اصناف موضوع واکسیناسیون واحد‌های صنفی زیر مجموعه را در دستور کار قرار دهد و با متخلفان برخورد کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکسن کرونا به میزان کافی در ایرانشهر موجود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..