تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفت‌وگوی وزرای خارجه روسیه و اسرائیل درباره برجام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی وزیر امور خارجه این کشود با وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره موضوعات مختلفی از جمله توافق هسته‌ای خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه و یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگویی تلفنی که روز جمعه و پس از دیدار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انجام شد، درباره "مسائل مرتبط با توسعه بیشتر همکاری سودمند میان روسیه و اسراییل" گفت‌وگو کردند.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای درباره این گفت‌وگو آورده است: در سی‌امین سالروز برقراری روابط دیپلماتیک روسیه-اسراییل و با پیش‌رفت مذاکرات سوچی میان رئیس جمهور پوتین و نخست وزیر بنت، دو دیپلمات بر منافع مشترک در توسعه همکاری سودمند چندجانبه میان روسیه و اسراییل تاکید کردند. آن‌ها همچنین پویایی بالای روابط دوجانبه در تمامی سطوح را مورد توجه قرار دادند.

این بیانیه می‌افزاید: وزرای خارجه روسیه و اسراییل همچنین در زمینه طیفی از مسائل در دستورکار منطقه‌ای و بین‌المللی، از جمله وضعیت موجود پیرامون توافق هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند.

پیش از گفت‌وگوی لاپید و لاوروف، رئیس جمهور روسیه صبح جمعه از نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی استقبال کرد. وی تاکید کرد که در خصوص اوضاع خاورمیانه و مبارزه با تروریسم با بنت رایزنی خواهد کرد. پوتین گفت که تبادل نظر و اطلاعات درخصوص آخرین تحولات منطقه امری مفید است.

نفتالی بنت هم تاکید کرده بود که درباره اوضاع سوریه و توقف فعالیت های هسته ای ایران با پوتین رایزنی می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفت‌وگوی وزرای خارجه روسیه و اسرائیل درباره برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..