تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونگی خرید آیفون تصویری

با توجه به ضروری بودن آیفون های تصویری در نتیجه خرید آیفون تصویری هم بسیار مهم و ضروری می باشد . با گسترش درب های اتوماتیک رقابت زیادی در تولید آیفون های تصویری ایجاد شده است و این باعث شده است تا برند های زیادی در زمینه تولید درب بازکن تصویری فعالیت کنند و به همین دلیل است که در هنگام خرید آیفون تصویری دچار سردرگمی خواهیم شد . اما دیگر نگران نباشید در این مقاله قصد داریم تا پرطرفدارترین آیفون تصویری را معرفی کنیم و قابلیت های این برند را بررسی کنیم . در ادامه مطلب همراه ما باشید .

انواع آیفون تصویری

آیفون های تصویری دو نوع رنگی و سیاه و سفید می باشد به طور کلی آیفون های تصویری به سه دسته تقسیم می شود.

آیفون تصویری با حافظه داخلی

آیفون تصویری با اتصال به مموری

آیفون تصویری با اتصال به ماژول حافظه

قابلیت های آیفون تصویری

چگونگی خرید آیفون تصویری

برای آشنایی با پرطرفدارترین آیفون تصویری بهتر است که با قابلیت های درب بازکن تصویری آشنا شوید . با پیشرفت تکنولوژی قابلیت و امکانات ویژه ایی به درب باز کن های تصویری اضافه شده است . وجود حافظه داخلی و خارجی را می توانید بر روی خیلی از آیفون های تصویری مشاهده کنید که با استفاده از این قابلیت از هر فردی که مراجعه می کند عکس و فیلم تهیه می کند . از دیگر امکانات آیفون های تصویری باز کردن درب پارکینگ می باشد و این ویژگی خاص در برخی از درب باز کن های تصویری برند ایرانی دیده می شود . این ویژگی به شما این امکان را می دهد تنها با فشردن یک دکمه ورودی پارکینگ را باز کنید . از دیگر امکانات آیفون تصویری امکان اتصال به دوربین مدار بسته دوم می باشد . در واقع به این صورت است که علاوه بر دوربین پنل درب باز کن تصویری دوربین مدار بسته هم به مانیتور متصل است و تصاویر آن را می توانید دریافت کنید

قابلیت های یک آیفون تصویری مناسب

انتقال تصویر فرد تماس گیرنده برای واحد

قابلیت ضبط فیلم و عکس فرد تماس گیرنده

در برخی از مدل های قابلیت ضبط صدا هم دارد

ارتباط صوتی میان واحد ها و توانایی ارتباط با بخش نگهبانی و باز کردن درب پارکینگ

قابلیت انتقال زنگ واحد خود بر روی زنگ همسایه

امکان به کار گیری از آن برای بیش از یک درب ورودی و چندین دوربین مدار بسته  سایر قابلیت ها

پرطرفدارترین برند های آیفون تصویری

از آنجایی که برند های متنوع و زیادی در زمینه آیفون های تصویری موجود است ، یکی از چالش هایی که در هنگام خرید آیفون تصویری مواجه می شویم این است که ، کدام برند را انتخاب کنیم . در ادامه پرطرفدارترین آیفون تصویری را معرفی خواهیم کرد .

آیفون تصویری سیماران

چگونگی خرید آیفون تصویری

سیماران یکی از برند های محبوب موجود در بازار می باشد و جز پرطرفدارترین آیفون تصویری است که از قیمت مناسبی برخوردار است . در واقع کمپانی سیماران از دهه 50 تاکنون در زمینه تولید سیستم های حفاظتی و نظارتی در ایران فعالیت داشته است و توانسته محصولات با کیفیتی را وارد بازار کند . در واقع این کمپانی اولین تولید کننده لوازم آنتن مرکزی، دزدگیر اماکن، درب بازکن صوتی و تصویری، یو پی اس، درب‌های اتوماتیک، سیستم‌های اعلام حریق، روشنایی و دوربین‌های مدار بسته در ایران می باشد .

این کمپانی با ارائه قابلیت های جدید به عنوان یکی از نوآورترین شرکت ها در زمینه ساخت و تولید آیفون تصویری در کشور بوده و تا به امروز با قدرت به کار خود ادامه داده است . آیفون تصویری سیماران در طرح و انواع متنوع در بازار موجود می باشد که رقیبی جدی برای آیفون های تصویری خارجی است .

آیفون تصویری سیماران دارای سیستم چهار سیمه می باشد و در دو مدل بدون حافظه و با حافظه تولید می شود.  درب بازکن های تولیدی کمپانی سیماران از ظاهر زیبایی برخوردار هستند و پاسخگوی تمام نیاز های کاربران می باشند . محصولات این کمپانی دارای گارانتی می باشد و به طور معمول آیفون های تصویری سیماران دارای سی ماه گارانتی می باشد . برای خرید راحت و ایمن می توانید به سها ای شاپ مراجعه کرده و تمام مدل های آیفون تصویری سیماران را مشاهده کنید .

آیفون تصویری تکنما

چگونگی خرید آیفون تصویری

برند تکنما یکی از برند های معروف و نام آشنا در زمینه آیفون های تصویری می باشد . شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما در سال 1380 تاسیس شد و در حال حاظر جز یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی آیفون تصویری می باشد . آیفون تصویری تکنما دارای امکانات جالبی می باشد که یکی از مهم ترین آن ها ، امکان ارتباط بین واحد ها و ارتباط با نگهبانی است .

درب بازکن تصویری تکنما برای ساختمان با تعداد واحد بالا بسیار مناسب است . در واقع مانیتور های این محصول قابلیت ارتباط با همه واحد ها و واحد نگهبانی را دارد ، در برخی از مدل های آیفون تصویری امکان اتصال به دو پنل یا دو دوربین را دارد و حتی می تواند تماس را به یک واحد دیگر انتقال دهد .

آیفون تصویری سوزوکی

یکی دیگر از پرطرفدارترین آیفون تصویری از برند سوزوکی است که این کمپانی در سال 1909 در ژاپن تاسیس شد  . در واقع این کمپانی یکی از برترین ها در منطقه آسیا شرقی است . دفتر مدیریت خاورمیانه این برند در ایران می باشد و کارخانه تولید درب بازکن ها و بازو های الکتریکی سوزوکی در کشور سنگاپور قرار دارد .

آیفون تصویری سوزوکی در طرح و اندازه های مختلفی مانند 4.3 اینچ و 7 اینچ وارد بازار شد . همچنین نوع جدیدی از آیفون های تصویری سوزوکی وارد بازار شده است که دارای صفحه نمایش لمسی است و از تکنولوژی LED-TFT برخوردار است .

کلام آخر

سه برند برتر و محبوب را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم و با پرطرفدارترین آیفون تصویری آشنا شدید و با خواند این مطلب دیگر در برابر حجم وسیعی از برند ها دچار سردرگمی نخواهید شد و خرید برای شما آسان تر خواهد شد . هر کدام از این برند ها دارای قابلیت و امکانات ویژه ایی می باشند و با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید .

انتهای رپرتاژ آگهی/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونگی خرید آیفون تصویری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..