تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین ویدیو مهران غفوریان بعد از انجام جراحی قلب باز + ویدیو

مهران غفوریان بازیگر و کمدین سرشناس کشورمان که هنگام فیلمبرداری سریال نیسان آبی دچار سکته قلبی شده و به بیمارستان مراجعه کرده بود، بعد از انجام موفقیت آمیز جراحی قلب باز، یک پیام ویدیویی جدید منتشر کرد. غفوریان در این پیام ویدیویی می گوید: «خیلی شاکر خدام، خیلی. خیلی ممنونم ازش که اجازه داد زنده بمونم که این همه عشق رو ببینم. خدایا ممنونم ازت که بهم فرصت دادی ببینم دوستای قشنگم، مردم خوبم چقدر دوستم دارن. نمیدونین چقدر ارزش داره وقتی می فهمی که زنده بودنت خیلی برای خیلیا مهمه. قربون همتون برم. خیلی، خیلی خوشحالم از اینکه زنده موندم و دیدم این همه عشق و محبت رو. ممنونم که من رو اینقدر لایق عشقتون می دونید. از خدا هم سپاسگزارم».

مهران غفوریان بازیگر و کمدین سرشناس ایرانی در اولین پیام ویدیویی خود پس از جراحی قلب باز از مردم به خاطر لطفشان تشکر کرد

مهران غفوریان در ویدیو کوتاه دیگری نیز با همین مضامین از علاقه مردم به او و نگرانیشان از بابت سلامتی اش تشکر کرده است. این بازیگر دوست داشتنی سینما و تلویزیون در حال فیلمبرداری سریال جدیدش با عنوان نیسان آبی بود که دچار عارضه قلبی شده و بعد از مراجعه به بیمارستان قلب جماران تهران اعلام شد هر چه زودتر باید جراحی قلب باز انجام دهد. احسان ظلی پور، تهیه کننده این سریال گفته بود: «غفوریان دیروز سر صحنه فیلمبرداری دچار مشکل قلبی شد و به سرعت با آمبولانس او را به بیمارستان منتقل کردیم و در هنگام رسیدن به درب بیمارستان، ایست قلبی کرد که همان جا احیا شد. با این حال قبل از آن هم خودش می‌دانست که باید برای درمان قلبش به بیمارستان برود ولی این اتفاق زودتر برایش رخ داد. عمل قلب باز مهران غفوریان صبح سه شنبه ۲۷ مهرماه انجام شد و پزشکان چهار رگ را عوض کردند که خدا را شکر عمل موفقیت‌آمیزی هم بود».

مهران غفوریان بازیگر و کمدین سرشناس ایرانی در اولین پیام ویدیویی خود پس از جراحی قلب باز از مردم به خاطر لطفشان تشکر کرد

سریال کمدی «نیسان آبی» ساخته منوچهر هادی است که بعد از آثار پرمخاطب سینمایی همچون «آینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و «من سالوادور نیستم» او در در این ژانر ساخته شده است. غیر از مهران غفوریان، حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم‌پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه‌خواه دیگر بازیگران این سریال طنز هستند.

مهران غفوریان بازیگر و کمدین سرشناس ایرانی در اولین پیام ویدیویی خود پس از جراحی قلب باز از مردم به خاطر لطفشان تشکر کرد

مهران غفوریان متولد سال ۱۳۵۳، فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد است. او بازیگری را از دهه ی ۷۰ با حضور در مجموعه های طنز آغاز کرد و خیلی زود به بازیگر و کارگردانی موفق در عرصه ی کمدی بدل شد. مجموعه های حرف تو حرف، این چند نفر و زیر آسمان شهر از ساخته های مشهور مهران غفوریان هستند. غفوریان که به عنوان یک بازیگر کمدی شهرت دارد چندی قبل در یکی از قسمت های سریال قورباغه ساخته ی هومن سیدی در نقشی جدی حضور پیدا کرد که با شگفتی و تحسین تماشاچیان و منتقدان رو به رو شد. او در سال ۹۳ ازدواج کرد و در سال ۹۷ صاحب دختری به نام هانا شد. مهران غفوریان طی سال های اخیر کاهش وزن شدیدی داشته، امری که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 4.3 / 5. تعداد رای: 3

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین ویدیو مهران غفوریان بعد از انجام جراحی قلب باز + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..