تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶۹ میلیون سهم در بورس منطقه زنجان معامله شد

ساعت: 11:58 منتشر شده در مورخ: 1400/08/01 شناسه خبر: 1778349

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (۲۴ تا ۲۸ مهر) گفت: در مدت مذکور ۶۹ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۷۱۹ سهم و حق تقدم در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مجموع ارزش معاملات بورس منطقه زنجان در هفته گذشته ۹۵۳ میلیارد و ۳۱ میلیون و ۱۶۷ هزار ریال بود.

وی خاطرنشان کرد: ارزش سهام خریداری‌شده طی این مدت بیش از ۳۳۹ میلیارد و ۹۰۷ میلیون و ۲۸۵ هزار ریال بود.

نجفی افزود: ارزش سهام فروخته‌شده نیز بیش از ۶۱۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۸۸۲ هزار ریال بود.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: ۳۶ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۶۴ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

وی اظهار کرد: این معاملات توسط ۲۳ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

نجفی با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته ماقبل (۱۷ تا ۲۱ مهر) خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور در مجموع ۹۵ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۸۲۳ سهم و حق تقدم سهام به ارزش بیش از یک هزار و ۷۷ میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۴۷۳ هزار ریال در این منطقه، معامله شده بود.

وی با اشاره به تعطیلی فردا (۲ آبان) یادآور شد: معاملات سهام در کارگزاری‌ها در روز شنبه (اول آبان) طبق شرایط عادی در جریان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶۹ میلیون سهم در بورس منطقه زنجان معامله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..