تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بغض پورمحمدی با تعریف یک خاطره/ برخی نمی‌خواهند که پروژه‌های استان تمام شود

ساعت: 11:40 منتشر شده در مورخ: 1400/08/01 شناسه خبر: 1778406

پورمحمدی گفت: برخی‌ها نمی‌خواهند پروژه‌های ملی در استان به اتمام برسد چراکه منفعت‌شان در ادامه طرح هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش آناج، محمدرضا پورمحمدی استاندار سابق آذربایجان شرقی در مراسم معارفه استاندار جدید اظهار داشت: از وزیر کشور شخصا سپاسگزارم چراکه در شروع دولت و سنگینی شخصا به مراسم تودیع و معارفه می‌آیند.

وی ادامه داد: خوشبختانه احکام استانداران را رئیس جمهور محترم امضا می‌کنند و این بدان معناست که همه دستگاه‌ها باید با استاندار هماهنگ باشند.

استاندار سابق آذربایجان شرقی با بیان اینکه آرزو بر پیرها عیب نیست، گفت: ای کاش روزی برسد که استانداران مدیران دستگاه‌ها را شخصا تعیین کنند و ای کاش دولت جدید اختیارات استانداران افزایش یابد.

وی ادامه داد: برخی‌ها نمی‌خواهند پروژه‌های ملی در استان به اتمام برسد چراکه منفعتشان در ادامه طرح هاست.

پورمحمدی با اشاره به مسائل دوران مدیریتی‌اش ابراز داشت: در آبان ۹۸، طرح آشوب برای تبریز بود و این تدابیر امام جمعه تبریز بود که کاری کردند تا این طرح ناتمام باشد، دوران پر فراز و نشیبی از جمله تحریم، کرونا، سیل، زلزله و…داشتیم.

وی ادامه داد: ۱۷ مرداد در مصاحبه‌ای گفته بودم همه بلایای ارضی و سمائی را داشتیم و فقط شهاب سنگ نبارید. یک بنده خدایی نظر نوشته بود که شهاب سنگ خود شما و دولتتان بودید که خواهید رفت.

رئیس سابق دانشگاه تبریز یادآور شد: در وزارت کشور به ما گفتند شما دو وظیفه دارید، اولی تامین امنیت و دومی‌برگزاری انتخابات اما ما کارمان را با برنامه برای پروژه‌ها هم آغاز کردیم.

وی ادامه داد: ۱۸ سال بود که راه آهن تبریز طلسم شده بود و خوشبختانه امروز تا خاواران آن را پیش برده ایم، یک پیمانکاری آوردند، برای ۵ هزار جوش ریل خط آهن سه ماه وقت می‌خواهد اگر من می‌توانستم گوشش را می‌گرفتم و از استان بیرونش می‌انداختم.

پورمحمدی با بغض نسبت به تعریف خاطره‌ای گفت: چندی پیش شب هنگام به خانه می‌رفتم که پیر مردی را دیدم که زانوان خود را بغل کرده بود. فکر کردم ناخوش احوال است. نزدیک شدم و حالش را پرسیدم، گفت از تنگ دستی و شرمندگی خانواده نمی‌توانم به خانه بروم. به او کمک کردم. او مرا دعا میکرد و من خودم را نفرین میکردم که چه مسئولی هستم! ما نتوانستیم برای فقر این مردم کاری بکنیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بغض پورمحمدی با تعریف یک خاطره/ برخی نمی‌خواهند که پروژه‌های استان تمام شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..