تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک اول هفته سیمانی‌ها در بورس کالا

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کالاخبر، محصولات صنعتی و معدنی ۶۴ هزار و ۲۲۰ تن شمش بلوم، ۵ هزار و ۳۷۵ تن سبدمیلگرد، ۶ هزار تن آهن اسفنجی و ۲ هزار و ۳۶۹ تن سبد تیرآهن نیز در تالار سیمان بورس کالا عرضه می شود.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز شاهد عرضه ۳۷ هزار و ۳۸۹ تن مواد پلیمری و مواد شیمیایی است.

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز عرضه ۱۷ هزار و ۲۷۰ تن قیر، ۲ هزار تن الکیل بنزن خطی و ۲۶۰ تن اسیدنیتریک را تجربه می کند.

بازار فرعی بورس کالای ایران میزبان عرضه ۱۸۰ تن کربوکسی متیل سلولز، منو کلرو استیک اسید، هیپو کلریت سدیم (آب ژاول) و هیپوکلریت کلسیم است.

با توجه به تعطیلی فردا و براساس اطلاعیه بورس کالا، عرضه های سیمان به غیر از تیپ یک و دو که یکشنبه های روی تابلو می رفت به روز دوشنبه ۳ آبان منتقل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک اول هفته سیمانی‌ها در بورس کالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..