تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس برنامه زمانی انتشار اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های هوشمند خود اعلام کرد

شرکت‌های مختلف تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند، ارائه‌ی به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را برای محصولات خود آغاز کرده‌اند. برند تایوانی ایسوس تأیید کرده است که ۶ مدل از گوشی‌های هوشمند این شرکت تا نیمه‌ی اول ۲۰۲۲، به‌روزرسانی جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌ عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.

مقاله‌های مرتبط:

به گزارش گیزچاینا، ایسوس از مدتی قبل، تولید گوشی‌های هوشمند اقتصادی و میان‌رده را متوقف کرده است. این شرکت درحال حاضر فقط روی فروش مدل‌های رده‌بالای سری ذن‌فون و راگ‌فون تمرکز کرده است. باید اشاره کنیم که این محصولات به‌طور محدود و فقط در برخی از نواحی جهان عرضه شده‌اند.

ایسوس برخلاف سایر شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند، سیاست‌های قبلی خود را برای ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های اندروید ادامه می‌دهد. ذن‌فون ۶ و راگ‌فون ۲ به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را دریافت نخواهند کرد. این درحالی است که جدیدترین به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید برای ۶ مدل از گوشی‌های جدیدتر این شرکت منتشر خواهد شد.

این شرکت اعلام کرده است که به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدش، شامل امکانات و تغییرات رابط کاربری اختصاصی ZenUI و بهبودهایی در مصرف باتری و عملکرد کلی دستگاه خواهد بود.

ایسوس انتشار نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۲ را از دسامبر ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد. این به‌روزرسانی ابتدا برای زنون ۸ فلیپ و ذن‌فون ۸ در دسترس قرار خواهد گرفت. پس از دو مدل یاد شده، راگ‌فون ۵ و راگ‌فون ۵ اس در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ به جدیدترین نسخه‌ی اندروید به‌روزرسانی خواهند شد. درنهایت گوشی ذن‌فون ۷ و راگ‌فون ۳ نیز در نیمه‌ی اول ۲۰۲۱ به اندروید ۱۲ دسترسی خواهند داشت.

برنامه‌ی زمانی انتشار نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۲ برای محصولات ایسوس:

از دسامبر ۲۰۲۱ ایسوس ذن‌فون ۸ فلیپ ایسوس ذن‌فون ۸ از سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ ایسوس راگ‌فون ۵ اس ایسوس راگ‌فون ۵ از نیمه‌ی اول ۲۰۲۱ ایسوس ذن‌فون ۷ ایسوس راگ‌فون ۳

نظر شما درمورد برنامه‌ی زمان‌بندی ایسوس برای انتشار نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۲ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در این زمینه با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس برنامه زمانی انتشار اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های هوشمند خود اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..