تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویسی و نیاز به فراموشی شکست (عکس)

مس رفسنجان

روز گذشته فولاد در دیدار خانگی مقابل پرسپولیس شکست خورد تا برای ویسی شروع لیگ پانزدهم تجدید خاطره شود.

ویسی که آن فصل با استقلال خوزستان به قهرمانی رسید در نخستین دیدار خود برابر سپاهان شکست خورد، اما از هفته دوم توانست به خوبی این شکست را جبران کند.

به گزارش روزنو، هواداران فولاد امیدوارند که این عملکرد دوباره و این بار در تیم قرمز و زردپوش اهواز تکرار شود و برد‌های ویسی خیلی زود از هفته دوم آغاز شود جایی که او باید تیمش را در اراک برای دیدار مقابل آلومینیوم آماده کند.

عبدالله ویسی که در نیمه نخست تیمش عملکرد خوبی داشت، اما نتوانست آن عملکرد را همانگونه ادامه بدهد و اشتباهات فردی خصوصا در ضربات ایستگاهی باعث شد تا اولین شکست فولاد در ورزشگاه خانگی ثبت شود. به هرحال این بازی به پایان رسید و امروز روز جدیدی برای عبدالله و فولاد است، آن‌ها باید با از خود گذشتگی و تلاش بیشتر برای ادامه لیگ آماده شوند وضعیتی که می‌تواند آن‌ها را به آرامش برساند.

گفتنی است فولاد باید روز چهارشنبه برابر آلومینیوم اراک قرار بگیرد و پس از آن دو دیدار برابر مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان در خوزستان خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویسی و نیاز به فراموشی شکست (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..