تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه تصویربرداری «از سرنوشت ۴» تا بهمن‌ماه

به گزارش بولتن نیوز، اکبر تحویلیان در  آخرین مراحل ساخت مجموعه «از سرنوشت ۴» گفت: مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت ۴» همچنان مشغول تصویربرداری در لوکیشن‌های تهران به سر می‌برد و تا الان بیش از پنجاه درصد از ساخت این مجموعه تلویزیونی مقابل دوربین رفته است.

تحویلیان پیرامون داستان فصل چهارم سریال «از سرنوشت» بیان کرد: این فصل به ادامه زندگی سهراب و هاشم می‌پردازد و قصه آن در ارتباط با دغدغه جوانان است و بهره گیری از توانایی جوانان، نحوه تعامل با این قشر و همچنین خودباوری از محور‌های اصلی سری جدید مجموعه از سرنوشت است.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: فصل چهارم سریال «از سرنوشت» بانگاهی به پیچ و خم‌های بسیاری که در مسیر زندگی جوانان وجود دارد سعی می‌کند دغدغه و چالش‌هایی که این قشر با آن مواجه هستند و در آثار نمایشی تاکنون به آن‌ها چندان پرداخته نشده را مورد بررسی و کنکاش قرار دهد.

لازم به ذکر است، تصویربرداری سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان در لوکیشینی به نام خیابان هرمزان در تهران ادامه دارد و تا کنون بیش از ۵۰ درصد کار مقابل دوربین رفته است. عمده کار در تهران تصویربرداری می‌شود، اما گروه برای گرفتن سکانس‌هایی نیز به ارومیه و قزوین هم سفر می‌کند.

«از سرنوشت ۴» با شروع زمستان و در دی ماه روی آنتن می‌رود، ولی تصویربرداری تا بهمن‌ماه نیز ادامه دارد و هم‌زمان با فیلمبرداری مراحل فنی و تدوین سریال درحال انجام است.

حسین پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، ساناز سعیدی، سولماز غنی، نگین صدق گویا، سیدمهرداد ضیایی و مائده طهماسبی در این فصل حضور خواهند داشت.

عمده‌ترین مساله‌ای که در این فصل از سریال دنبال می‌شود، موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است.

«از سرنوشت» در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه تصویربرداری «از سرنوشت ۴» تا بهمن‌ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..