تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برند کالیستا، رقیب جدی محصولات آرایشی اروپایی

کد خبر: ۴۲۷۹۷۳

۶۹۱۲  بازدید

برند کالیستا، رقیب جدی محصولات آرایشی اروپایی

معاونت مارکتینگ شرکت آریان کیمیا تک بیان کرد:

امکان رقابت برند آرایشی کالیستا با محصولات مشابه اروپایی

شرکت آریان کیمیا تک از سال 1381 فعالیت خود را با واردات محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز نمود و پس از مدت کوتاهی، تولید و بسته‌بندی این محصولات را نیز در داخل کشور و در یکی از پیشرفته‌ترین شرکت‌های تولیدی-تحقیقاتی خاورمیانه آغاز کرد.

این شرکت با تولید و توزیع طیف گسترده‌ای از محصولات دارای کیفیت برتر، در چهار گروه محصولی، مشتمل بر فرآورده‌های آرایشی، عطریات، محصولات مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو، هم‌اکنون صادرات تمامی این محصولات را نیز به کشورهای حوزه خاورمیانه و آسیای میانه آغاز کرده است.

به تازگی برند جدیدی از گروه محصولات آرایشی شرکت آریان کیمیا تک، با نام «کالیستا» روانه بازار شده است. بنا به گفته ایجادکنندگان این برند، محصولات آن به دنبال تحقیقات بازار گسترده و مدنظر قرار دادن پرفروش‌ترین، محبوب‌ترین و مد روزترین رنگ‌های موجود در بازار، طراحی و تولید شده‌اند. در ادامه گفت‌وگو با معاونت مارکتینگ شرکت آریان کیمیا تک را در مورد برند کالیستا می‌خوانید.

چه شد که شرکت آریان کیمیا تک تصمیم به تولید برند " کالیستا "گرفت؟

فکر تولید محصولات آرایشی کالیستا، از دو سال پیش و با هدف خلق یک برند آرایشی ایرانی با کیفیتی همسان با برترین برندهای اروپایی، شکل گرفت. این حرکت بزرگ ملی، گامی نوین در زمینه ارتقاء کیفیت محصولات داخلی و دست‌یابی به بازارهای جهانی است.

آیا «کالیستا» برندی کاملاً ایرانی است؟ آیا تمامی مراحل تولید و بسته‌بندی آن توسط خود شرکت صورت می‌پذیرد؟

بله، کاملاً. نه تنها همه مراحل تولید و بسته‌بندی، بلکه پخش سراسری محصولات کالیستا نیز توسط شرکت آریان کیمیا تک انجام می‌شود.

برند کالیستا، رقیب محصولات مشابه اروپایی

مواد اولیه محصولات کالیستا چطور؟

این مجموعه مواد اولیه محصولات کالیستا را از شرکت‌های معتبر اروپایی، از جمله کرودای سوئیس و گرین‌تک فرانسه تأمین می‌کند. رنگ‌های آرایشی مورد مصرف در این محصولات نیز از اروپای شمالی و آمریکا تهیه می‌شوند. البته یادآوری می‌کنم که فرمولاسیون و ترکیب‌بندی نهایی محصولات توسط متخصصان برجسته ایرانی در لابراتوارهای مدرن و مجهز تولیدی – تحقیقاتی شرکت آریان کیمیا تک صورت می‌گیرد که به جرات می‌توان گفت بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین لابراتوار آرایشی و بهداشتی موجود در خاورمیانه است.


اکنون سؤال مهم این است که «کالیستا» به عنوان نماینده ایران در بازار، چگونه از عهده رقابت با محصولات مشهور خارجی برمی‌آید؟

همانطور که میدانید، اکنون انواع و اقسام برندها از نقاط مختلف دنیا وارد کشور می‌شوند و رقابت بسیار نزدیک و پایاپایی با یکدیگر دارند. از همین رو، برند «کالیستا» نیز برای رقابت با آنها و تأمین رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان، از آغاز کار، استفاده از مرغوب‌ترین و خالص‌ترین مواد اولیه با کیفیت اروپایی و پیروی از بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است. علاوه بر این، استفاده از تحقیقات گسترده بازار و بررسی مستمر مد روز بازار آرایشی و بویژه طراحی و رنگبندی محصولات بر اساس پرتقاضاترین رنگ‌ها، امکان پاسخگویی به خواسته‌ها و تأمین سلایق خانم‌های جوان، و درنتیجه، هماوردی با برندهای درجه یک وارداتی را به برند «کالیستا» داده است.

آیا محصولات آرایشی «کالیستا» از نظر قیمت امکان رقابت با محصولات خارجی را دارند؟

با توجه به ساخت این محصولات در داخل کشور، به صورت طبیعی هزینه‌های تولید آن نسبت به برندهای وارداتی پایین‌تر است این اجازه را می‌دهد که قیمت مناسب‌تری را نیز در رقابت با آنها، داشته باشند. برند کالیستا، رقیب محصولات مشابه اروپایی

محصولات «کالیستا» دقیقاً چه زمانی وارد بازار شدند؟ و آیا برنامه‌ای برای توسعه محصولات دارید یا خیر؟

ورود این محصولات به بازار از خرداد 1395 و در سه استان تهران، آذربایجان شرقی و خوزستان آغاز شد و امروز دسترسی به این محصولات، در تمام استان‌های کشور میسر است. در مورد توسعه سبد محصولات، باید بگویم که به روزرسانی مستمر رنگ‌بندی‌ها و انواع جدید محصولات «کالیستا» با توجه به نیاز مشتریان و منطبق با مد روز بازار، پیوسته در دستور کار شرکت قرار دارد.


شما چه روشی را جهت پاسخگویی به انتقادات، نظرات و پیشنهادات مصرف‌کنندگان و دوست‌داران برند «کالیستا» در نظر گرفته‌اید؟

ما مفتخریم که از طریق چندین کانال مختلف با مصرف‌کنندگان در ارتباط و پاسخگوی دائمی نیازهای آنان هستیم. صفحه تماس با ما در وب سایت برند «کالیستا» و تلفن صدای مشتری به شماره 02123576576 اولین طریقه دسترسی مصرف‌کنندگان عزیز به ماست. ضمن اینکه در کانال تلگرام این برند نیز معرفی محصولات، درج نکات خواندنی و آموزنده آرایشی بطور پیوسته انجام می‌گیرد. درهمین راستا، فیلم‌های آموزشی متنوعی نیز در کانال‌های اختصاصی «کالیستا» و کانال‌های پر بازدید اینترنتی انتشار داده می‌شود که می‌تواند در زمینه معرفی محصولات و نحوه صحیح آرایش، بسیار سودمند واقع شود. برند کالیستا، رقیب محصولات مشابه اروپایی آدرس: سعادت آباد، بلوار فرحزادي، نرسيده به ميدان كتاب، ١٨متري شهيد مطهري، ١٠ متري اول، نبش بوستان چهارم، پلاك ٢، ساختمان نجات  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برند کالیستا، رقیب جدی محصولات آرایشی اروپایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..