تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دلخراش 2 سرنشین خودرو سواری در تصادف با کامیون

به گزارش رکنا، محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: ستاد فرماندهی آتش نشانی ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر وقوع حادثه رانندگی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸ و گروه امداد و نجات تصادفات این سازمان را به کمربندی سلطان آباد، رهسپار کرد.

او افزود: با توجه به گزارش این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید در مسیر بزرگراه درحال حرکت بود که به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرد.

قانع ادامه داد: شدت تصادف به قدری بود که قسمت جلوی خودرو پراید تا وسط اتاقک آن کاملا متلاشی شد و راننده و سرنشین آن که خانم و آقایی حدودا ۲۵ ساله بودند در میان آهن پاره‌های خودرو گرفتارشدند.

این مسئوب تصریح کرد: باتوجه به وخیم بودن حال سرنشینان خودرو سواری، آتش نشانان و نجاتگران بلافاصله همزمان با ایمن کردن محل حادثه، به یاری این افراد شتافتند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، هر دو نفر را از میان اتاقک متلاشی شده، بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که متاسفانه فوت هر دو نفر در همان لحظات اولیه وقوع این حادثه رانندگی، مورد تائید قرار گرفت.

علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از طرف پلیس راهور در دست بررسی است.

نجات معجزه آسای مرد جوان از عمق ۲۵ متری یک چاه

رییس سازمان آتش نشانی شیراز همچنین گفت: مرد جوانی که در حادثه‌ای عجیب در عمق ۲۵ متری چاهی با ۷ متر آب گرفتار شده بود، با حضور به موقع آتش نشانان به طرز معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات یافت.

به گفته محمد هادی قانع در پی تماس خانواده‌ای نگران با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن یکی از اعضای خانواده در درون یک حلقه چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۱۸:۵۳ دقیقه امروز ۳۰ مهر ماه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ را به همراه گروه امداد و نجات چاه نورد این سازمان به سوی محل حادثه واقع در روستای اسماعیل آباد، اعزام کرد.

قانع در بیان جزییات این حادثه گفت: مردی حدودا ۴۰ ساله که به همراه خانواده برای تفریح به مزرعه‌ای رفته بود به دلیل بی احتیاطی به عمق چاه ۲۵ متری واقع در زمین کشاورزی با ۷ متر آب سقوط کرد.

او افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه سریعا مشغول عملیات شدند و پس از ایمن سازی کامل محل و رعایت نکات ایمنی، در عملیاتی حساس با تلاش بی وقفه و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، این شخص گرفتار را در حضور عوامل اورژانس، زنده از داخل چاه خارج کردند.

در پایان، پس از تایید صحت و سلامت فرد حادثه دیده، آتش نشانان با اطمینان از ایمنی محل، به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است با سرعت عمل آتش نشانان و مدیریت دقیق از رخ داد حادثه‌ای جدی جلوگیری کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دلخراش 2 سرنشین خودرو سواری در تصادف با کامیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..