تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضربه کاری کرونا به هتلداران قم / مدیرکل میراث فرهنگی قم :مشکلات جامعه هتل‌داران قابل حل است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، در جلسه‌ای که با هیئت مدیره جامعه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان برگزار شد،عماد محمودپور نایب رئیس جامعه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های قم با اشاره به محدویت‌های صنعت هتلداری استان به دلیل شیوع کرونا گفت: با شروع ماه ربیع‌الاول و اعلام رنگ نارنجی کرونا در استان، لازم است ضوابط جدیدی برای برگزاری مراسم در تالار‌های پذیرایی تدوین و محدودیت‌های گذشته تا حدودی برداشته شود.

او با بیان این‌که هتل‌های قم حدود ۲۰ ماه است که به دلیل شیوع ویروس کرونا درآمدی نداشته‌اند، ادامه داد: عوارض متعدد شهرداری در شرایط فعلی به ضرر صنعت هتل‌داری است و مشکلات آنان را مضاعف خواهد کرد که باید برای آن چاره‌جویی کرد.

نایب رئیس جامعه هتلداران حرفه‌ای قم  بازرسی‌های دوره‌ای از هتل‌ها را مفید ارزیابی کرد، تصریح کرد: بازرسی مشترک هیئت مدیره جامعه هتل‌داران همراه با معاونت گردشگری، تعزیرات و مرکز بهداشت استان در بهبود عملکرد هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها بسیار موثر خواهد بود.

محمدتقی مستقیمی رئیس جامعه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های قم هم در این جلسه  اظهار کرد: تمرکز دولت در حمایت و ارائه تسهیلات به تأسیسات گردشگری به وضع موجود محدود شده که باید برای رونق صنعت گردشگری، در دوران پساکرونا برنامه‌ریزی کرد.

او  با بیان این‌که یکسان بودن هزینه اقامت در هتل‌ها برای مسافران داخلی و خارجی اشتباه است، گفت: هتل‌هاى استان در گذشته دو نرخ داشتند، یک نرخ ریالى و یک نرخ ارزی، و توریست‌های خارجی‌ها بر اساس نرخ ارزی هزینه هتل را می‌پرداختند.

مستقیمی با اشاره به خسارت سنگینی که به دلیل شیوع کرونا گریبان جامعه هتل‌داران استان را گرفته است، افزود: اگر می‌خواهیم در دوران پساکرونا شاهد پویایی صنعت هتلداری باشیم، ضرورت دارد که نرخ ارزی را برای گردشگران خارجی و نرخ ریالی را برای مسافران داخلی، محاسبه کنیم.

علیرضا ارجمندی، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم هم در این جلسه ابراز امیدواری کرد که  با واکسیناسیون کرونا گردشگری قم به روز‌های روشن و پررونق گذشته بازگردد.

او با بیان این که مشکلات جامعه هتل‌داران قم قابل پیگیری و حل و فصل است،گفت: از جامعه هتلداران قم انتظار داریم برای دوران پساکرونا برنامه داشته باشند و راه‌کار‌های خود را برای گردشگری پس از عبور از کرونا ارائه دهند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضربه کاری کرونا به هتلداران قم / مدیرکل میراث فرهنگی قم :مشکلات جامعه هتل‌داران قابل حل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..