تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروکراسی و نظام پیچیده اداری مهم‌ترین مانع تحول است/ لزوم استفاده از نیروی انسانی بومی در بخش‌های کارشناسی و مدیریتی

ساعت: 08:27 منتشر شده در مورخ: 1400/08/01 شناسه خبر: 1778299

آیت‌الله رئیسی تغییر و تحول در نگرش‌ها، نگاه سازمانی و کوتاه کردن راه‌ها و کاهش بروکراسی اداری را ضروری دانست و گفت: نظام پیچیده اداری مهم‌ترین مانع تحول است که باید حذف شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان اردبیل  شب شنبه در سالن ولایت برگزار شد، سفرهای استانی را عامل ارتباط هر چه بیشتر مردم با مسؤولان دانست و گفت: ارتباط با مردم باید جزو برنامه‌های اصلی مسئولان شود.

وی به مسائل مطرح شده توسط نمایندگان و وزرای دولت اشاره کرد و گفت: در رفع مسائل و مشکلات باید به اولویت‌ها توجه کنیم، چرا که نمی‌توانیم همه مشکلات را  می توانیم در یک بازه زمانی رفع کنیم.

رئیس جمهور  تصریح کرد: نباید به خاطر پرداختن به مسائل و پروژه‌های کلان، مسائل جزئی و کوچک را فدا کرده و از آنها عبور کنیم چراکه برخی پروژه‌های کوچک با صرف هزینه و وقت کم قابل حل بوده و مشکل بزرگی از مردم را رفع می‌کنند.

وی به پروژه ای نیمه تمام استان اردبیل اشاره کرد و گفت: طرح‌های نیمه تمام مردم را آزار داده و در صورت تکمیل نشدن در طول زمان، هزینه‌های صرف شده را نیز از بین می‌برند بنابراین تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت دولت در کشور است.

آیت الله رئیسی به جایگاه استان اردبیل اشاره کرد و گفت:  با وجود ظرفیت‌های موجود، این اندازه مشکلات و مسائل در شأن اردبیل نیست.

بروکراسی و نظام پیچیده اداری مهم‌ترین مانع تحول است

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود به احیاء ظرفیت‌ها در استان‌ها اشاره کرد و گفت: اگر مجموعه پیگیری‌ها بصورت تداوم پیگیری شود، به تحولات مثبت ختم خواهد شد.

وی تغییر و تحول در نگرش‌ها، نگاه سازمانی و کوتاه کردن راه‌ها و کاهش بروکراسی اداری را ضروری دانست و گفت: نظام پیچیده اداری مهم‌ترین مانع تحول است که باید حذف شود.

آیت الله رئیسی خصوصی‌سازی و عدم تصدی‌گری دولت در بخش تولید را از جمله مسائل توسعه‌ای کشور دانست وگفت: خصوصی‌سازی باید در جهت افزایش تولید و رفع مشکلات باشد.

وی مهم‌ترین مساله استان اردبیل را بیکاری عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری در استان اردبیل وجود دارد که با فعال شدن آنها، اشتغال نیز حل خواهد شد.

آیت الله رئیسی توازن و عدالت در تعیین بودجه سال آینده را از برنامه‌های دولت سیزدهم دانست و  گفت: استفاده از نیروی انسانی بومی در بحث‌‌های کارشناسی و مدیریتی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس جمهور در پایان سخنان خود خطاب به بانک‌ها نیز گفت: هیچ مرکز تولیدی نباید به‌دلیل مشکلات و بدهی‌های مالی تعطیل شود چراکه تعطیلی یک مرکز تولیدی و صنعتی موجب بیکاری کارگران شود.

لزوم  ترویج مزرعه های خورشیدی برای تامین برق موق نیاز خانوارها

 آیت الله سید حسین عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل  در شورای اداری استان به یازگویی مطالبات مردم استان اردبیل پرداخت و گفت: متاسفانه در حوزه مصرف بهینه انرژی بسیار عقب مانده ایم بطوری که آب آشامیدنی در مصارف غیر استفاده می شود و استان اردبیل باتوجه به این جریان در مضیغه قرار گرفته است و نیازمند انتقال آب از دریا هستیم.

وی  به خودروهای هییبردی در جهت کاهش مصرف سوخت اشاره کرد و گفت:  گاز رسانی به منازل از اساس اشتباه بود و باید در زمینه گرمایش خانگی بصورت سراسری از انرژی برق و شوفاژ استفاده می شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه باید از نفت دوری کرد گفت: باید مزرعه های خورشیدی در سراسر ایران ترویج یابد تا از ظرفیتی در تامین برق استفاده شود.

آیت الله عاملی با بیان اینکه: وزارت جهاد کشاوری نتوانست کشت و زرع  را به سمت محصولات استراتژیک سوق دهد گفت: امروز نهادهای دامی ارز را می بلعند و از این لحاظ به خارج وابسته شده ایم .

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه زمان آزمون و خطا گذشته است گفت: باید مسئولان جوابگوی کارهای گذشته خود باشد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروکراسی و نظام پیچیده اداری مهم‌ترین مانع تحول است/ لزوم استفاده از نیروی انسانی بومی در بخش‌های کارشناسی و مدیریتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..