تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات مراسم خاکسپاری پروین بهمنی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط‌عمومی‌ موسسه هنرمندان پیشکسوت مراسم خاکسپاری استاد پروین بهمنی دوشنبه ۳ آبان ساعت ۱۱ صبح با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

پروین بهمنی از هنرمندان و پژوهشگران شناخته شده موسیقی نواحی ایران بود، که در این سال‌ها به عنوان «خالق لالایی‌های مادرانه ایران زمین» شناخته می‌شد.

این پژوهشگر پس از سال‌ها تحقیق و اجرا و گردآوری لالایی‌های مناطق مختلف ایران‌زمین، نشان درجه یک هنری (دکتری) را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده بود.

۵۸۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات مراسم خاکسپاری پروین بهمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..