تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از قفس خشم چه می دانید؟ + فیلم

اگر فردی خشمگین هستید و در حال حاضر از موضوعی عصبانی شده و نیاز به داد و فریاد کردن دارید به شما توصیه می کنیم که در این فضا وارد شوید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قفس خشم نامی است که اسپنسر 25 ساله برای کسب و کار خود انتخاب کرده است. این نام که قطعا تا کنون به گوشتان نخورده مربوط به اتاقی معمولی است که مشابه آن در را هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد. اما قفس خشم چیست؛ این محوطه در حقیقت یک اتاق معمولی است که مسئولان آن به شما در ازای پرداخت مبلغی مشخص اجازه خواهد داد تا با تمام توان خود فریاد زده و هر چه را که دم دستتان است له و لورده کنید، کاری که تنها در دنیای مجازی و در حین بازی های کامپیوتری امکان انجامش وجود دارد: گوشی تلفن، جاروبرقی، میز چوبی و .... همه و همه در این اتاق برای شکستن و داغون شدن قرار گرفته اند. با خیال راحت و بدون هیچ استرس بی آنکه کسی از شما عصبانی یا شاکی شود بزنید بشکنید و خراب کنید.

حتی برای این کار به شما حق انتخاب داده خواهد شد تا از بین چوب بیس بال، چکش و یا میله ای آهنی یکی را انتخاب سپس با مجهز کردن خودتان به کلاه ایمنی، دستکش و عینک مخصوص براحتی بر سر وسایل بیچاره کوبیده و خشم خود را تخلیه کنید.

این طراح جوان که با صرف 7500 یورو توانسته این فضا را ابسازد هدف از این کار را ایجاد محلی مناسب و کنترل شده  برای تخلیه خشم و استرس مردم عنوان کرده و گفته که در صورت استقبال شعبه های دیگری را ایجاد خواهد کرد.

شغلی غیر قابل باور + فیلم
برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از قفس خشم چه می دانید؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..