تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف ۴ دستگاه خودرو حامل مرغ زنده فاقد مجوز در مریوان

۲۰:۲۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۸۸۴۰

۲۰:۲۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۸۸۴۰

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،مجتبی ورمقانی مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت: روز گذشته اکیپ‌های ستادی دامپزشکی استان چهار خودروی حامل مرغ زنده بدون مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای حمل که در حال خروج از استان بودند را شناسایی و توقیف کردند.

ورمقانی ضمن تقدیر از همکاران ستادی اداره کل که با تلاش و مرارت موفق به این مهم شدند اظهار داشت: اکیپ‌های ستادی اداره  کل دامپزشکی  کردستان در ساعات ابتدایی روز گذشته، ۴ دستگاه خودروی حامل مرغ زنده فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای که قصد خروج از استان و مرز را داشتند شناسایی و با هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به توقیف محموله‌ها اقدام نمودند.

او اضافه کرد: این عملیات در پی رصد چندین روزه از اقدامات افرادی سود جو که قصد خارج نمودن مرغ زنده از مرز را داشتند حاصل شد و به همین منظور اکیپ‌های ویژه اداره کل دامپزشکی کردستان از ساعت‌ها قبل پس از انجام هماهنگی‌های لازم، با استقرار در مسیر‌های مختلف شهرستان مریوان، نسبت به توقیف این ۴ خودرو حامل مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای حمل، اقدام نمودند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف ۴ دستگاه خودرو حامل مرغ زنده فاقد مجوز در مریوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..