تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال‌جی دیسپلی احتمالا در حال توسعه نمایشگر حفره‌دار برای مدل‌های پرو آیفون ۱۴ است

شنیده‌ها از آن حکایت دارند که ال‌جی دیسپلی در حال توسعه نمایشگرهای UDC (فناوری دوربین زیر نمایشگر) است و احتمالا پیش‌از آن، بخشی از خطوط تولید را به نمایشگرهای حفره‌دار منتقل خواهد کرد؛ چراکه در حقیقت، سیستم دوربین‌های زیر نمایشگر کنونی بدین گونه است که یک نمایشگر ثانویه با وضوع بسیار پایین‌تر از نمایشگر اصلی (حفره‌دار) روی محل تعبیه دوربین سلفی قرار خواهد گرفت تا آن را از دید پنهان کند.

در حال حاضر، دوربین سلفی در این نوع نمایشگرها کاملا واضح هستند و از سوی دیگر تعبیه نمایشگر ثانویه سبب می‌شود که حسگر دوربین سلفی نور مور نیاز را برای ثبت تصاویر با کیفیت و جزئیات معقول دریافت نکند. منابع کره‌ای اذعان دارند که تقاضای بازار ال‌جی را مجاب کرده است تا ابتدا روی طراحی نمایشگر حفره‌دار متمرکز شود و سپس طبق نقشه راه، غول کره‌ای دنیای نمایشگرها قصد دارد میزان انتقال نور UDC را تا ۲۰۲۳ به ۲۰ درصد و تا ۲۰۲۴ به ۴۰ درصد برساند. برای اینکه راه حل مبتنی بر UDC عملی شود، باید نمایشگر ثانویه تراکم پیکسلی پایینی داشته باشد (حدود ۲۰۰ پیکسل در هر اینچ) تا نور از آن عبور کرده و وارد دوربین سلفی زیرین شود.

در همین حین، گزارشی از رسانه‌های چینی‌زبان منتشر شده است که به‌طرز عجیبی با اطلاعات به اشتراک گذاشته‌شده توسط منابع کره‌ای مطابقت دارد. این گزارش‌ها بیان می‌کنند که اپل در تلاش است تا با ال‌جی برای تأمین نمایشگرهای حفره‌دار به‌منظور استفاده در مد‌های پرو آیفون ۱۴ قرارداد ببندد. از قرار معلوم، اطلاعات مذکور از منابع زنجیره تأمین در چین به‌دست آمده است و هنوز صحت‌وسقم آن‌ها را نمی‌توان تأیید یا رد کرد.

بااین‌حال، گسترش همکاری متقابل کوپرتینویی‌ها و ال‌جی می‌تواند تبعاتی را به‌خصوص برای سامسونگ به‌همرا داشته باشد. با خرید نمایشگر از ال‌جی اپل مطمئن خواهد شد پول را به جیب رقیب اصلی خود در بازار گوشی‌های هوشمند واریز نمی‌کند و خروج ال‌جی از بازار یاده‌شده دست اپل را برای انتخاب این تأمین‌کننده به جای سامسونگ باز گذاشته است.

طبق گزارش‌های قبلی، سری آیفون ۱۴ می‌تواند بزگ‌ترین بازطراحی گوشی‌های هوشمند اپل، پس از آیفون X باشد. احتملا آیفون‌های ۲۰۲۲ همگی دارای نمایشگر پروموشن خواهند بود و مدل ۵/۴ اینچی نیز کاملا از این خانواده حذف خواهد شد. گمان می‌رود که غول دنیای فناوری از مؤلفه‌های طراحی آیفون ۴ در گوشی‌های جدیدش بهره خواهد گرفت و برآمدگی دوربین کاملا ازبین خواهد رفت. درنهایت، پس از پنج نسل متمادی، می‌توان امیدوار بود که ناچ زومخت از این گوشی‌ها کنار گذاشته شود؛ البته طبق شایعه‌ای جدید، اپل ممکن است از حفره برای پنهان‌کردن دوربین سلفی استفاده نکند و همچنان استفاده از ناچ را در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند این شرکت شاهد باشیم.

مینگ‌چی کو، تحلیلگر نام‌آشنای محصولات اپل، پیش‌تر گفته بود که این احتمال وجود دارد اپل تغییرات طراحی و استفاده از حفره را تنها به مدل‌های پرو محدود کند و مدل‌های استاندارد همچنان با همان ناچ مشابه خانواده آیفون ۱۳ عرضه شوند. این شرکت با حذف ناچ احتمالا آرایه فیس‌آی‌دی را نیز به زیر نمایشگر منتقل خواهد کرد؛ اما مشخص نیست چگونه به این مهم دست خواهد یافت و عملکرد حسگرها در زیر نمایشگر چقدردقیق خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال‌جی دیسپلی احتمالا در حال توسعه نمایشگر حفره‌دار برای مدل‌های پرو آیفون ۱۴ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..