تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدایی دروازه بان تیم ملی از بواویشتا چقدر صحت دارد؟

علیرضا بیرانوند که در فصل پیش رو در تیم فوتبال بوایشتای پرتغال بازی می کند به تازگی مششکلاتی از نظر مالی با مسئولان این باشگاه پیدا کرد.

این بازیکن از بدو ورود به این تیم هیچ دریافتی نداشته و همین مساله باعث شد نشستی را با مسئولان بوایشتا برگزار کند.همین مسائل باعث شد تا شایعات در مورد جدایی بیرانوند از این تیم پرتغالی مطرح شود اما او به تازگی جای خود را در این تیم پیدا کرده و به همنی دلیل قصد جدایی از باشگاه فعلی را ندارد.

سنگربان اول تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین نشستی که با مسئولان این باشگاه داشت از آنها خواست تا به وضعیت مالی قرارداد وی رسیدگی شود که مسئولان بواویشتا نیز به وی اعلام کردند به زودی مطالبات وی را پرداخت کردند. گفتنی است نحوه پرداخت ها در فوتبال پرتغال از نظر مالی بی شباهت به فوتبال کشورمان نیست و بعضا باشگاه ها ممکن است چندین ماه مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم های خود را پرداخت نکنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدایی دروازه بان تیم ملی از بواویشتا چقدر صحت دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..