تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجویان کپسول اکسیژن به ابتکار هدیه دادند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز با حضور جواد اطاعت فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب و معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در حاشیه سخنرانی معصومه ابتکار، دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس یک کپسول اکسیژن به وی اهدا کردند.

همچنین شورای راهبردی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در نامه‌ای به ابتکار عنوان کرد: با کمال تشکر و احترام نسبت به حضور شما در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس بر خود واجب دانستیم از شما به خاطر دهه‌ها ابتکار، تلاش و فداکاری در عرصه زیست محیطی کمال تشکر و قدردانی را کنیم. بر خود واجب دانستیم از شما که تریبون محیط زیست را تبدیل به تریبون جناح سیاسی خود نکرده‌اید و به جای پرداختن به مشکلات زیست‌محیطی در جامعه، به آلودگی‌های سیاسی دامن نزده‌اید و نیز به خاطر ابتکار جدید شما و استخدام دیپلمه‌ها در پست‌های کلیدی سازمان تحت امر آن هم برای اشتغال‌زایی کمال تشکر و قدردانی را کنیم.

در این نامه آمده است: در اینجا از طرف تمام مردم ایران و ریه‌های زخم خورده مردم خوزستان، سیستان و بلوچستان و همچنین به خاطر تلاش‌های شما در احیای تالاب هامون نیز کمال تشکر و قدردانی را داریم.

شورای راهبردی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در این نامه آورده است: از ابتکار شما در عدم کپی برداری از مقالات دیگران و کسب مدارج علمی و افتخار آفرینی برای کشورمان و حل معضل آلودگی‌های زیست‌محیطی آن هم با توجه به نسخه‌های زیست محیطی دیگر کشورها، کمال تشکر و قدردانی را داریم و از طرف شورای راهبردی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس به شما پیشنهاد می‌دهیم برای سلامتی جسمی و روحیتان در زمان حضور در ایران نه در زمان سفرهای خارجیتان از هدیه این مجموعه که یک کپسول هوای پاک است استفاده کنید.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MP8P72



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجویان کپسول اکسیژن به ابتکار هدیه دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..