تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی دونده‌ترین بازیکن لیگ قهرمانان

با پایان یافتن بازی‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو در بین تمامی مهاجمان لیگ قهرمانان بیش‌ترین تحرک را داشته و با ثبت ۳۳ کیلومتر مسافت در ۳ بازی بالاتر از همه در صدر قرار گرفته است.

طارمی با زدن ۱ گل و ۱ پاس گل در ۳ بازی عملکرد قابل قبولی در تیم پورتو داشته و نباید از یاد برد که گل او در بازی برابر اتلتیکومادرید نیز مردود اعلام شد.

پورتو فردا شب در لیگ پرتغال در زمین توندلا به میدان خواهد رفت و باید دید مهدی طارمی می‌تواند بار دیگر تاثیر خود را در تیمش داشته باشد یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی دونده‌ترین بازیکن لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..