تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسلمانان با تقویت وحدت از تفرقه اندازی دشمنان جلوگیری کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه سنندج، ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: همه باید دستور خداوند مبنی بر حفظ وحدت و چنگ به ریسمان الهی و دوری از تفرقه را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

او پیامبر (ص) را الگوی کامل انسانیت و بانی وحدت و انسجام بین مسلمانان توصیف و اضافه کرد: با ولادت حضرت محمد (ص)، روشنایی جای دنیای تاریک جاهلیت را گرفت و حریت و آزادی، به بشریت هدیه داده شد و امروز بیش از یک میلیارد نفر پیرو رسول مهربانی‌ها هستند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه نامگذاری هفته وحدت توسط امام راحل (ره) برای مسلمانان پرثمر بوده است، افزود: وجود این هفته، نه تنها برای ایران و اهل سنت و تشیع مایه اتحاد و خیر و برکت بوده، بلکه بانی بیداری کشور‌های اسلامی در برابر دشمنان شد.

ماموستا رستمی خواستار حفظ اتحاد و انسجام بین کشور‌های اسلامی شد و تاکید کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی استفاده می‌کند، بنابراین باید هوشیار باشیم و اجازه عملی شدن توطئه‌های دشمن را ندهیم.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها بر تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: دولت سیزدهم تلاش می‌کند به وعده‌های خود در زمینه ساخت مسکن برای محرومان و رفع مشکلات اقتصادی جامه عمل بپوشاند که بسیار ارزشمند است.

خطیب جمعه سنندج به فرموده رهبری مبنی بر اینکه جوانان موتور محرکه چرخ اقتصاد کشور هستند، اشاره کرد و ادامه داد: جوانان چشم انتطار دولت سیزدهم هستند که در صحنه تولید و تلاش، به کار گرفته شوند که امیدواریم این خواسته آنان توسط دولتمردان محقق شود.

از ۱۲ ربیع‌الاول ولادت نبی مکرم اسلام (ص) به روایت اهل سنت تا ۱۷ این ماه که اهل تشیع آن را سالروز میلاد فخر کائنات می‌دانند، به نام هفته وحدت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسلمانان با تقویت وحدت از تفرقه اندازی دشمنان جلوگیری کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..