تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«فصل نرگس» در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید

«فصل نرگس» در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید

فرهنگ > سینما - آخرین اثر سینمایی نگار آذربایجانی به تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت با سرمایه‌گذاری حمیدرضا عارف در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی که با نگاهی انسان‌دوستانه، قصه ای امیدبخش را از جنوبی‌ترین نقطه تا شمالی‌ترین منطقه پایتخت به شيوه اي متفاوت به تصوير كشيده است در جشنواره فجر امسال به نمایش در خواهد آمد.

پروانه نمايش این فيلم مهر ماه ١٣٩٥ صادر شده است و هم اكنون حسن ايوبی در حال طراحي تيزر و سيروس سليمی مشغول طراحی پوستر «فصل نرگس» هستند.

نگار آذربايجاني «فصل نرگس» را پس از ساخت فيلم «آيينه های رو به رو» و چهار سال دوری از سينما، سال گذشته در منطقه سعادت آباد تهران كليد زد.

ريما رامين فر، يكتا ناصر، امير آقايي، پژمان بازغی، شايسته ايراني، محمدرضا هدايتي، صالح ميرزاآقايي، شيرين اسماعيلي، گوهر خيرانديش، شبنم گودرزی، ايليا نصرالهی و امير صدرا حقانی بازیگران این فیلم هستند.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««فصل نرگس» در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..