تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت یک مسئول به خاطر انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت!

علیرضا سبزعلیپور اظهار کرد: پدرم به دلیل انتقاداتی که از سیاست‌های مالی و بانکی دولت داشته‌ از طرف دادسرای پولی و بانکی در حال انتقال به زندان است.

وی افزود:پدرم در ماه های اخیر تذکرات متعددی از طرف بانک مرکزی در خصوص عدم انتقاد از بانک مرکزی دریافت داشته است و خواهان خاموش شدن او شده بودند.

فرزند رئیس مرکز تجارت جهانی ایران ادامه داد: در پرونده‌ای که برای او تشکیل شده نوشته‌شده است که به صورت بی‌محابا علیه وضعیت اقتصادی دولت و بانک مرکزی صحبت می‌کند و موجب تشویش اذهان عمومی شده است و در گفتگو با رسانه‌های داخلی سیاست اقتصادی دولت را به باد انتقاد می‌گیرد.

وی تصریح کرد: از طرفی اشاره‌شده است با توجه به اینکه او اواخر دولت دهم و اوایل دولت یازدهم، مقداری ارز از بانک خریداری کرده است و با توجه به اینکه از دولت انتقاد می‌کند باید ارزهای دریافتی پس گرفته شود.

سبزعلی‌پور گفت: مدارک مصرف ارز دریافتی در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته شده است اما اعلام کرده‌اند که این مدارک مورد تأیید نیست و در لفافه به او گفته شده که از دولت انتقاد نکن تا درِ خزانه به رویش باز شود.

وی اضافه کرد: در مرحله اول برای او 5 میلیارد تومان قرار وثیقه صادر شد؛ در حالی که کل ارز دریافتی وی حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان است و 200 میلیون تومان ارزش مابه‌التفاوت نرخ ارز دولتی با بازار آزاد (در زمان دریافت) او است.

سبزعلی‌پور گفت: میزان وثیقه کنونی وی به یک میلیارد تومان کاهش یافت؛ اما امکان پرداخت این رقم وثیقه را ندارد و درنتیجه اکنون در حال انتقال به زندان است.

وی در پایان افزود: او در حال انتقال به زندانی در جاده حسن آباد و در میان اراذل و اوباش و دزدها و کلاهبرداران است تا نتواند از سیاست های اقتصادی دولت انتقاد کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت یک مسئول به خاطر انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..