تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ حامی اسرائیل است

به گزارش افکارنیوز،

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نوشته است که بر اساس نظرسنجی‌های موسسه‌ای به نام «دیالوگ» و بین 500 تن از اهالی فلسطین اشغالی که بین 18 تا 65 سال داشتند، اکثر آن‌ها بر این باورند «دونالد ترامپ» رییس جمهور منتخب آمریکا حامی اسرائیل است.

بر این ساس، 83 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی بر این باور بودند که ترامپ رهبر حامی اسرائیل است در حالی‌که 17 درصد خلاف این عقیده را داشتند.

42 درصد پرسش شوندگان نیز گفتند که ترامپ توافق اتمی با ایران را لغو نمی‌کند. در این نظر سنجی تنها سه درصد معتقد بودند که رییس جمهور منتخب آمریکا به وعده خود درباره تغییر مکان سفارت آمریکا به اورشلیم (بیت‌المقدس اشغالی) عمل می‌کند.

48 درصد نیز نگران افزایش رویدادهای یهود ستیزانه در دوره ریاست جمهوری ترامپ هستند.

روز گذشته نیز برخی مقام‌های صهیونیستی به ابراز مواضع ضد ایرانی پرداختند به طوری‌که «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اسرائیل که روز جمعه در مجمع «سابان» اندیشکده آمریکایی «بروکینگز» حاضر بود، گفت که هرگونه فعل و انفعالی در سوریه باید شامل خروج ایران و «بشار اسد» از قدرت باشد.

به نوشته وبگاه «جی. تی .ای» لیبرمن در این زمینه گفت: «دو پیش شرط در وقوع هرگونه توافقی درباره سوریه حیاتی است، اسد از سوریه خارج شود، ایرانی‌ها نیز از سوریه بیرون بروند.»

این در حالی است که «دونالد ترامپ» رییس جمهور منتخب آمریکا گفته که می‌خواهد در مسیر نبرد با داعش در سوریه با روسیه که متحد اسد و ایران بوده، همکاری بیشتری نماید.

وی با بیان اینکه اسرائیل خواهان یک ایران توانمند در مجاورت خود نیست، نسبت به تقویت نقش آمریکا در خاورمیانه ابراز امیدواری کرد.

وی در این باره نیز گفت: «حصول توافق در سوریه بدون مشارکت مستحکم آمریکا غیر ممکن است.»

لیبرمن در ادامه خواهان اجرای تعهدات ترامپ برای نابود کردن داعش شد و گفت: «اگر شما واقعا خواهان کنترل پدیده تروریسم اسلامی هستید، باید کار را از خاورمیانه آغاز کنید.»

وی در خاتمه ضمن خرسندی از لفاظی‌های ضد ایرانی ترامپ و ذکر این‌ که اوباما برای تقویت توافق ایران به اندازه کافی اقدامی انجام نداد و موجب رفع تحریم‌های بین‌المللی علیه این کشور شد، افزود: «پیشرفت در این زمینه همراه با تحریم‌های بیشتر برای مقابله با تداوم جنگ‌طلبی‌های ایران در منطقه حیاتی است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ حامی اسرائیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..