تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان

کارگاه آموزشی «آشنایی با فنون و روش شناسی مناظره» در آستانه برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان گیلان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، در آستانه برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان گیلان، روز گذشته، 29 مهر کارگاه آموزشی «آشنایی با فنون و روش شناسی مناظره» توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گیلان و با حضور دانشجویان شرکت کننده و تدریس امید هاشمی، مدرس فن بیان و اصول سخنوری و مناظره، قهرمان نخستین دوره مسابقات تخصصی مناظره ویژه بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در سالن اجتماعات شهید احمدی روشن دانشگاه پیام نور مرکز رشت برگزار شد.

اهمیت برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، چگونگی بررسی گزاره ها و داشتن یک ارائه اثربخش، اصول مناظره صحیح و مبتنی بر مدل «ISDC»، ساختاربندی مطالب مورد ارائه مبتنی بر زمانبندی و آشنایی با انواع مغالطات و پرهیز از استفاده آنها از جمله سرفصل های مهم مطرح شده در این کارگاه می باشد.

مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران همزمان با هفته وحدت به میزبانی دانشگاه پیام نور رشت توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..