تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوش بینی هماهنگ‌کننده مذاکرات هسته‌ای در وین

آفتاب‌‌نیوز :

انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات هسته‌ای با ایران در وین در صفحه توییتر خود نوشت: سفرم به ریاض "بسیار پر ثمر" بود.

به گزارش العربیه، در این سفر درخصوص روابط اتحادیه اروپا با عربستان و رویکرد اتحادیه اروپا نسبت به منطقه خلیج(فارس) و همچنین توافق هسته‌ای ایران تبادل نظر کردیم.

بر اساس این گزارش، پیش از این فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان با انریکه مورا دیدار و درخصوص برخی مسائل از جمله ایران رایزنی کرد.

بنا بر اعلام طرف سعودی، در این دیدار درخصوص "آخرین تحولات مذاکرات هسته ای با ایران و تلاش های بین المللی برای تضمین عدم نقض معاهدات و توافقات بین المللی از سوی ایران" بحث و تبادل نظر شد.

انریکه مورا یک هفته پیش نیز برای رایزنی درباره روابط دوجانبه، موضوعات منطقه‌ای از جمله تحولات در افغانستان و یمن و نیز مذاکرات برای لغو تحریم‌های ظالمانه به تهران سفر کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوش بینی هماهنگ‌کننده مذاکرات هسته‌ای در وین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..