تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی دومین آزمایشگاه بخش خصوصی دامپزشکی در کردستان

۱۰:۲۵ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۸۲۹۴

۱۰:۲۵ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۸۲۹۴

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مجتبی ورمقانی مدیر کل دامپزشکی استان کردستان اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر این اداره کل و مساعدت سازمان دامپزشکی کشور در راستای گسترش خدمات آزمایشگاهی دامپزشکی و تسهیل در ارائه آن به دامداران، مرغداران و بهره برداران بویژه در شهرستان‌های سقز و بانه، آزمایشگاه سلامت ریحان به عنوان دومین آزمایشگاه همکار با اداره کل دامپزشکی استان کردستان در شهرستان سقز  مورد تایید قرار گرفت.

ورمقانی گفت:این آزمایشگاه در زمینه آزمون‌های کنترل کیفی و آزمایشات میکروبی مورد تایید مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی قرار گرفته و بزودی در سایر آزمون‌ها نیز از جمله ازمون‌های سرولوژی گواهی همکاری برای این ازمایشگاه صادر خواهد شد.

 اولین آزمایشگاه دامپزشکی همکار در استان کردستان از سال ۹۸ در شهرستان سنندج در حال فعالیت میباشد وخدمات شایانی به متقاضیان ارائه نموده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی دومین آزمایشگاه بخش خصوصی دامپزشکی در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..