تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (36)

کد خبر: ۴۳۴۸۷۹

۲۳۷۴  بازدید

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)

آخرین فیلم مارتین اسکورسسی، و اولین فیلم بلندش پس از فیلم "گرگ وال استریت" در سال 2013، پروژه ای است که این کارگردان پس از خواندن رمان شوساکو اندو در سال 1989، به آن علاقه بسیاری پیدا کرد. انتشار نقدهای رسمی فیلم سینمایی "سکوت" (Silence) هنوز هم ممنوع است، ولی واکنش های اولیه خوبی در شبکه های اجتماعی از اکران اول آن در این هفته شنیده می شود. این فیلم درامی درباره دو کشیش ژزوئیت (با بازی اندرو گارفیلد و آدام درایور) است که به ژاپن قرن هفدهم سفر می کنند، جایی که مسیحیت ممنوع است، و تلاش می کنند تا مربی گمشده (لیام نیسون) خود را پیدا کنند.

طی سفر در حومه شهرها آنها شاهد شکنجه شدید مسیحیان ژاپنی می شوند و خودشان نیز تحت شکنجه قرار می گیرند. فیلم "سکوت" قرار است روز 23 دسامبر 2016 بطور محدود اکران شود و در ماه ژانویه 2017 در کل ایالات متحده به اکران عمومی در بیاید.

 جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (36)

 

دنزل واشینگتن و وایولا دیویس در فیلم "حصارها" (Fences) اقتباسی از نمایشنامه برنده جایزه تونی و پولیتزر آگوست ویلسون نقش آفرینی می کنند که درباره یک بازیکن سابق بیسبال (با بازی واشینگتن) است که در دهه پنجاه در ایالات متحده با روابط نژادی در کشمکش است و می کوشد تا خانواده اش را اداره کند. واشینگتن خود سکان کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است. نقدهای اولیه نشان می دهند که این فیلم حال و هوای یک نمایش را دارد و همچنین هنرنمایی های قوی واشینگتن و دیویس در این فیلم تحسین شده اند. فیلم "حصارها" روز 25 دسامبر 2016 به نمایش عمومی در می آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (36) 

 

فیلم "بَری" (Barry) که از روز 16 دسامبر 2016 در شبکه نتفلیکس و سینماهای منتخب اکران می شود، فیلمی زندگی نامه ای درباره اولین سال تحصیل باراک اوبامای 20 ساله به عنوان دانشجوی انتقالی در دانشگاه کلمبیا است. این فیلم مانند فیلم "سمت جنوبی با تو"، نگاهی اجمالی به مردی است قبل از آن که رئیس جمهور شود، ولی آن طور که دوون ترل، هنرپیشه استرالیایی آن را جان بخشیده و تحسین زیادی نیز در این خصوص کسب کرده، هنوز در حال جستجو است و هنوز خود را بری می نامد در حالیکه سعی دارد جایگاه خود را در نیویورک سیتی سال 1981 پیدا کند. آدام منسباخ فیلمنامه آن را نوشته و ویکرام گاندی آن را کارگردانی نموده است. آنیا تیلور-جوی نقش یکی از سه زنی را بازی می کند که اوباما در کالج با آنها دوست بوده و الار کولترین نقش هم اتاقی او را ایفا می نماید.
 جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (36)

 

"آزمایش بِلکو" (The Belko Experiment) نام فیلمی به نویسندگی جیمز گان و کارگردانی گرگ مک‌لین و با هنرنمایی جان گالاگر جی. آر.، تونی گلدوین، آدریا آرجونا، جان سی. مک‌گینلی، ملونی دیاز، شان گان، جاش برنر، دیوید دستمالچیان و مایکل روکر در نقش کارگردان آمریکایی در کلمبیا است که داخل ساختمان خود محبوس شده اند و به آنها دستور داده شده تا در یک بازی به شدت مرگبار کشتن یا کشته شدن شرکت کنند. این فیلم که قرار است 17 مارس 2017 به نمایش عمومی درآید، نقدهای اولیه مختلفی دریافت کرده است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (36) 

 

اولین فیلم بلند جی. دی. دیلارد با عنوان "تردستی" (Sleight) با اکران در جشنواره امسال ساندنس نقدهای خوبی دریافت کرد. این فیلم فانتزی و علمی-تخیلی که قرار است 7 آوریل 2017 اکران شود، درباره پسری به نام بو (با بازی جیکوب لاتیمور) یک شعبده باز خیابانی است که شروع به فروش مواد مخدر برای قاچاقچی محلی (با بازی دوله هیل) می کند تا اینکه عاشق دختری (با بازی سیشل گابریل) می شود. تلاش بو برای فرار از زندگی قبلی پر از مواد و جرمش، پیچیدگی هایی به همراه دارد، ولی بو مهارت های ویژه ای دارد که در این راه به او کمک می کند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (36) 

 

شان ویلیام اسکات، جی باروشل، لیو شرایبر، الیسون پیل، مارک-آندره گروندین و کیم کوتز همه به دنباله فیلم "آدمکش" (Goon) که قسمت اول آن در سال 2012 ساخته شد بازگشته اند. باروشل در نوشتن فیلمنامه قسمت اول همکاری کرده بود و حالا دنباله آن را خودش نوشته و کارگردانی کرده است. داگ گلات (با بازی شان ویلیام اسکات) در این دنباله به دوران افتخار سابقش با هایلندرز باز می گردد. فیلم سینمایی "آدمکش: آخرین انتقامجو" (Goon: Last of the Enforcers) در سال 2017 به اکران عمومی در می آید و الیشا کاثبرت و وایت راسل نیز در آن بازی کرده اند.
 جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (36)

 

فیلم سینمایی "کلبه" (The Shack) که بر اساس رمان پرفروش ویلیام پی. یانگ ساخته شده، ماجرای مک فیلیپس (با نقش آفرینی سم ورثینگتون) را به تصویر می کشد که از یک تراژدی رنج می برد و به افسردگی شدید مبتلا شده و ایمانش را زیر سوال می برد. وقتی مک نامه ای اسرارآمیز دریافت می کند، به کلبه در جنگل های اورگون سفر می کند و در آن کلبه با سه غریبه آشنا می شود که رهبر آنها زنی به نام پاپا (با بازی اوکتاویا اسپنسر) است که به مک کمک می کند تا دشواری های زندگی را درک کند. فیلم سینمایی "کلبه" روز 3 مارس 2017 به نمایش عمومی در خواهد آمد.
 جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (36)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

•    این هفته، محفل منتقدین فیلم نیویورک، فیلم سینمایی "لا لا لند" را بهترین فیلم سال 2016 نامیدند، در حالیکه هیئت ملی رسیدگی، فیلم "منچستر در کنار دریا" را انتخاب کردند. انجمن منتقدین فیلم لوس آنجلس قرار است امروز یکشنبه انتخاب خود را اعلام نماید.

•    تام هالند و دیزی ریدلی قرار است در فیلم اقتباسی داگ لیمان از رمان پاتریک نس با عنوان "هرج و مرج متحرک" (Chaos Walking) نقش آفرینی کنند. (منبع: Heat Vision)

•    کلی رایکارد به ال. ای. تایمز اعلام کرده که فیلم بعدی اش، اقتباسی از رمان پاتریک دیویت با عنوان Undermajordomo Minor خواهد بود.

•    دنیل تراختنبرگ در حال مذاکره برای کارگردانی فیلمی زندگی نامه ای از هری هودینی با نویسندگی نوآ اوپنهایم است. (منبع: Deadline)

•    جودی فاستر قرار است در اولیه تجربه کارگردانی درو پیرس مشارکت داشته باشد و در فیلم او با عنوان "هتل آرتمیس" (Hotel Artemis) فیلمی مهیج در دنیای جنایی متمایز خود، بازی کند. (منبع: THR)

•    خواکین فینیکس و گاس ون سانت قرار است در فیلم زندگی نامه ای "نگران نباش، پیاده به جایی نمی رسد" (Don’t Worry, He Won’t Get Far on Foot) درباره زندگی جان کالاهان کاریکاتوریست، دوباره همبازی شوند. (منبع: Variety)

•    بردلی کوپر قرار است در فیلم سینمایی "دیوار آتلانتیک" (Atlantic Wall) درامی جنگ جهانی دومی به کارگردانی گوین اوکانر، بازی کند. (منبع: THR)

•    لزلی مان، جان سینا و ایکه بارینهولتز قرار است در اولیه تجربه کارگردانی کی کانن با عنوان "پیمان" (The Pact) نقش آفرینی نمایند. (منبع: Variety)

•    راب لترمن فیلم اکشن-زنده پوکمونی "کارآگاه پیکاچو" (Detective Pikachu) را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Heat Vision)

•    جان گودمن دوباره با روپرت وایت کارگردان همکاری خواهد کرد و در فیلم علمی-تخیلی "اسارت" (Captive State) نقش آفرینی خواهد نمود. (منبع: Variety)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (36)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..