تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه گران 88 بانیان دیروز تحریم هستند

کد خبر: ۴۳۵۹۴۱

۱۱۳  بازدید

خبرگزاری تسنیم: جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی هفتمین سالگرد حماسه نهم دی با حضور  علی‌محمد نائینی و نمایندگانی از سازمان‌ها و نهادهای دستگاه‌های مختلف از جمله معاونت‌های صداو سیما، سازمان بسیج دانشجویی، شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه، نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان بسیج مستضعفان، شهرداری تهران، خبرگزاری فارس، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بعد از ظهر روز یکشنبه( 14 آذر) برگزار شد.

علی‌محمد نائینی در این جلسه بر برگزاری باشکوه هفتمین سالگرد حماسه نهم دی و استفاده از این فرصت برای روشنگری و بصیرت‌افزایی جامعه و توجه به درس‌ها و عبرت‌های فتنه سال 88 در آستانه انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: حماسه 9 دی یکی از مناسبت‌هایی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 9 دی یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب است که تنها با اراده الهی و تکیه به مردم و هدایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب شکل گرفت و به گروه دولت و جریان خاصی ارتباط نداشت. همچنان که فتنه 88 اقدام از پیش طراحی شده با هدف براندازی نرم با استفاده از الگوی انقلاب های رنگی بود.

وی افزود: فتنه 88 اصل نظام را نشانه گرفت و واکنش مردم در نهم دی هم مقابله با جریان یا شخص خاصی نبود بلکه دفاع کامل از نظام و رهبری و عاشورا بود که با خروش فرگیر و ملی، نظام اسلامی از یک چالش جدی و خطرناک عبور کرد.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی با اشاره به این که برخی در فتنه نقش داشتند و برخی هم اصل فتنه را انکار می کنند یا واکنش مناسب نشان ندادند و هنوز هم اهداف و زوایای پیچیده آن را باور ندارند، گفت: برخی از این افراد، همچنان در ساختار سیاسی و اجرایی کشور فعالیت دارند و کسانی که بی اعتمادی آنان به ملت و نظام، به اثبات رسیده است، امروز در کشور، بسترهای نفوذ غرب را فراهم می سازند.

نائینی اظهار کرد: مصداق امروز فتنه، وجود همین جریان نفوذ و مروجان تسلیم و سازش با آمریکا هستند. کسانی که یا به مسئله نفوذ بی توجه هستند و یا بستر نفوذ در کشور را فراهم کرده اند. همان کسانی که فتنه را براه انداختند و در راهبرد تحریم به دشمن مشورت دادند. امروز خط سازش با آمریکا را ترویج می کنند.

وی افزود: آنان برای فشار به ایران، به غربی‌ها تحریم‌های فلج‌کننده را توصیه کردند، بانیان تحریم بودند. در واقع فتنه گران 88، بانیان دیروز تحریم و مروجان امروز تسلیم در جامعه هستند. و اکنون وجود تفکر سازش و اعتماد به آمریکا، یکی از جدی ترین نشانه های حیات سیاسی فتنه در کشور است.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی گفت: نهم دی، یادآور شعارها و اتهامات بی اساسی است که جریان فتنه علیه نظام به راه انداخت و شعار " انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است"، را سر داد. و حماسه نهم دی، قیام علیه کسانی بود که با بهانه قرار دادن انتخابات، ارزشهای انقلاب و نظام را نشانه گرفته بودند.

نائینی با بیان این که بسیاری از مشکلات کنونی کشور، ریشه در فتنه های سالهای گذشته دارد، خاطرنشان کرد: از این مناسبت، باید استفاده کرد و سطح بصیرت و قدرت تحلیل جامعه را بالا برد.

وی اظهار داشت: این مناسبت، یک مناسبت ملی است و آنچه در 9 دی سال 88 در سراسر کشور اتفاق افتاد، یک واکنش ملی و یک حرکت خودجوش مردمی و عظیم در مقابله با کسانی بود که ارزشها و اصول انقلاب را هدف قرار داده بودند.

نائینی با اشاره به این که کار برای بزرگداشت حماسه 9 دی، کاری جهادی است، گفت: دستگاههای مختلفی با ستاد 9 دی همکاری دارند، اما کسانی که برای بزرگداشت این روز، پای کار می آیند، جریان مومن، متدین و جبهه حزب الله و انقلابی هستند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: انتخابات فرصتی برای دشمن است تا به صورت برنامه ریزی شده و طراحی شده افکار عمومی را جهت دهی کند و 9 دی، فرصتی برای روشنگری است که باید درس ها و عبرت های آن، برای جلوگیری از چالش های آینده برای مردم بازگو و تبیین شود.

 نائینی با بیان اینکه تاکنون کارهای محتوایی و تحلیلی خوبی در خصوص 9 دی صورت گرفته گفت: در فضای هنری جای کار بیشتری وجود دارد.

نائینی اضافه کرد: تاکنون با موضوع 9 دی، کارهای اقناعی و هنری اثربخشی ویژه قشرهای مختلف با سلائق و گرایش های مختلف، تولید شده، اما در این زمینه باید کار بیشتری انجام شود.

وی گفت: کارهای اثربخش در قالب های هنری می تواند گروههای خاکستری را هدف قرار داده و جریان اثربخشی را در فضای کشور ایجاد کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه گران 88 بانیان دیروز تحریم هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..