تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه سنگین ژاوی به رونالدو!

ساعت 24- ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا در مصاحبه جدید خود تخلف مالیاتی رونالدو را بهانه ای برای طعنه زدن به وی قرار داد.

رونالدو متهم شده است که با ثبت یک شرکت در ایرلند سعی کرده تا مالیات کمتری پرداخت کند و به نوعی مرتکب تخلف مالیاتی شده است. گفته شده است که میزان تخلف او 150 میلیون یورو است.

ژاوی در همین رابطه به راک 1 گفت: «از شنیدن این خبر شگفت زده شدم. چنین رقمی واقعا نجومی است. من همیشه سعی کرده ام در این زمینه مطابق قانون عمل کنم اما دادستانی می تواند خلاف این را ثابت کند.»

ال کلاسیکو: «مثل همیشه با استرس بازی را تماشا کردم. روند بازی خیلی برابر بود؛ اما در نیمه دوم با ورود اینیستا، همه چیز به سود بارسلونا شد. شاید گل راموس کمی غیرمنصفانه بود، ولی اگر روند کلی بازی را در نظر بگیریم، رئال شایسته کسب تساوی از این بازی بود.»

لازم به ذکر است که رونالدو چند ماه پیش در واکنش به تمجید ژاوی از مسی گفته بود که ژاوی را نمی شناسد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه سنگین ژاوی به رونالدو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..