تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جسارت عجیب ستاره استقلال به تیم ملی امید

امیر حسین حسین زاده پدیده جوان استقلال تهران بدعت غلطی در فوتبال ایران گذاشته و اعلام کرد قصد ندارد به تیم امید ملحق شود.

امیرحسین حسین‌زاده پس از انجام نخستین بازی لیگ برتری با پیراهن استقلال مقابل هوادار که با برتری تیمش همراه بود، اظهار کرد:

خدا را شکر برای هفته اول بازی خوبی بود. در برخی صحنه‌ها ناهماهنگی داشتیم، اما در مجموع بد نبود.

او ادامه داد:

خوشبختانه سه امتیاز را کسب کردیم و باعث شادی دل هواداران استقلال شدیم، اما برای کسب نتایج بهتر و رسیدن به قهرمانی باید بهتر از این‌ها کار کنیم.

مهاجم جوان استقلال در خصوص توقع بالایی که از او وجود دارد، ابراز کرد:

وقتی هواداران حمایت می‌کنند و از نوع بازی‌ام خوششان می‌آید، لذت می‌برم و انگیزه بیشتری می‌گیرم. امروز هم خدا را شکر خوب بودم و جنگیدم، اما باید بهتر باشم و از هواداران بابت گل نکردن چند موقعیت عذرخواهی می‌کنم؛ شاید بخاطر کم‌تجربگی یا اولین بازی باشد ولی سعی دارم از بازی‌های بعد جبران کنم.

حسین‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به اردوی تیم امید می‌رود یا خیر، عنوان کرد:

طبق صحبت‌هایی آقا فرهاد با من انجام داد، قرار شد به اردوی تیم امید نروم.

یک بازیکن جوان که تعداد بازی هایش در استقلال هنوز دو رقمی نشده حق ندارد برای تیم امید یک کشور تعیین تکلیف کند و این می تواند به بدعتی غلط در فوتبال ایران تبدیل شود.

البته فرهاد مجیدی برخلاف ادعای امیرحسین حسین زاده با تواضع خاصی گفت:

آقا مهدی (مهدوی کیا) هر بازیکنی از استقلال برای تیم امید بخواهد به او می دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جسارت عجیب ستاره استقلال به تیم ملی امید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..