تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید دو اسیر مشهور فلسطینی بر تداوم اعتصاب غذا

در اعتراض به سیاست‌های سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی

مقداد القواسمه و اسیر فلسطینی در اعتراض به سیاست‌های صهیونیست‌ها با وجود شرایط جسمانی نامناسبی که دارند، بر ادامه اعتصاب غذا تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مقداد القواسمه اسیر فلسطینی در اعتصاب غذا با وجود شرایط جسمانی نامناسبی که دارد، بر تداوم اعتصاب غذا تاکید کرد.

القواسمه که از نود روز پیش اعتصاب غذایش را آغاز کرده است، بر روی تخت بیمارستان در گفتگو با المیادین گفت: به اعتصابم تا رسیدن به آزادی یا رسیدن به هدفم ادامه خواهم داد.

وی افزود: اعتصابم برای رهایی از بازداشت اداری است، این روند بازداشت، ظالمانه است و حقوق زندانیان در آن پایمال می‌شود.

کاید الفسفوس اسیر فلسطینی دیگری که در اعتراض به بازداشت اداری خود، از ۹۹ روز پیش اعتصاب غذا را آغاز کرد، مصمم است تا همچنان به اعتصابش ادامه می‌دهد.

الفسفوس که بر روی تخت بیمارستان با المیادین سخن می‌گفت، افزود: در مخالفت با بازداشت اداری، تاز مان تعلیق این نوع برخورد، به اعتصابم ادامه خواهم داد، هدف اول من این است که به خانه ام بازگردم پس به اعتصابم ادامه می‌دهم، دلیل اعتصاب من مشکلات و مصائب شدید ناشی از بازداشت اداری است.

وی از مخالفت قاطعش با هرگونه آزمایشات پزشکی و دارویی در بیمارستان گفت و تاکید کرد: به اعتصابم تا آزادی یا شهادت ادامه خواهم داد.

در همین حال؛ به گزارش شبکه تلویزیونی الغد، شهر‌های مختلف فلسطین شاهد برگزاری تجمعاتی در حمایت از اسرای اعتصاب کننده در زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیل است.

خبرنگار شبکه الغد در رام الله گفت: این تجمع ها برای حمایت از اسرای اعتصاب غذاکننده برگزار شد. اسرای فلسطینی پس از عملیات تونل آزادی که طی آن شش تن از اسرای فلسطینی از زندان جلبوع گریختند، در شرایط بسیار وخیمی به سر می‌برند. پس از فرار این اسرا، مقامات اسرائیلی تدابیر مجازاتی شدیدی علیه اسرا به اجرا گذاشته اند.

تعدادی از خانواده‌های اسرای اعتصاب کننده از جمله کاید الفسفوس و دیگران نیز در میان شرکت کنندگان در این تجمع دیده می‌شوند. تا کنون ۹۸ روز از اعتصاب غذای کاید الفسفوس می‌گذرد و به سبب وخامت حال، به بیمارستان منتقل شده است.

علاوه بر این، امروز هشتمین روز اعتصاب غذای حدود ۲۵۰ تن از اسرای جنبش جهاد اسلامی است که همچنان به اعتصاب غذای خود ادامه می‌دهند. همچنین اسرای فلسطینی محمد العامودی و حسنی عیسی بر شدت اعتصاب غذای خود افزوده اند و از نوشیدن آب نیز خودداری می‌کنند.

به گفته برخی از وکلا، حال آن‌ها به شدت رو به وخامت گذاشته است و به درمانگاه زندان منتقل شده اند. از سوی دیگر، همسر علاء الاعرج از اسرای اعتصاب کننده در مصاحبه‌ای که با وی داشتیم اعلام کرد همسرش از ۷۳ روز پیش در اعتصاب غذا به سر می‌برد و به زندان رمله و از آنجا به سبب وخامت حال به بیمارستان منتقل شده و جان وی در خطر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید دو اسیر مشهور فلسطینی بر تداوم اعتصاب غذا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..