تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان تشکیل شد

تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، در نشست کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی استان که روز گذشته 27 مهر برگزار شد، بر اهمیت تقویت ارتباط کارشناسان با روسای ادارات تأکید کرد و گفت: همفکری، همدلی و همکاری به عنوان سه اصل مهم برای موفقیت مجموعه کارکنان هر اداره جهت رسیدن به اهداف معین شده باید همواره مورد توجه قرار گیرد. بنابراین باید تلاش شود ارتباط کارشناسان با ستاد و روسای ادارات هر چه بیشتر تقویت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: مهم‌ترین رسالت ما در سازمان تبلیغات اسلامی انجام برنامه‌ها و فعالیت ‌ای فرهنگی است. کار فرهنگی کار با رباط نیست که بدون انعطاف، ابتکار و هم افزایی انجام شود. کار فرهنگی یک کار کاملا انسانی است. انسانی که باید فهم کافی و کامل از کار فرهنگی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از این نشست، اهمیت تعامل دوسویه میان کارکنان و رؤسا را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مفاهمه و مباحثه در خصوص مسائل و چالش‌های کاری بین روسا و کارکنان ادارات، علاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی در تعامل و همفکری هر چه بیشتر مجموعه خواهد داشت، منجر به موفقیت آن مجموعه نیز می‌شود.

همچنین حجت الاسلام فردآقایی در این نشست گفت:‌ معاونت فرهنگی در طی این دوسال توانسته کارشناسان این معاونت را در حوزه‌های مختلف جذب و با یک گروه کامل به فعالیت‌های گسترده خود بپردازد.

وی اظهار کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی از جهت انجام مأموریت‌های محوله تغییرات و تفاوت‌های زیادی نسبت به گذشته ایجاد شده که کاملا ملموس و قابل توجه است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، تصریح کرد: یکی از مهمترین رویدادها و اتفاقات خوب، توجه جدی به جبهه انقلاب فرهنگی است که لازمه آن استفاده از ظرفیت جوانان و اقشار مذهبی و اثرگذار در جامعه است که بحمدالله اقدامات مؤثری در این خصوص صورت گرفته است.

فردآقایی با اشاره به آغاز به کار قرارگاه‌های فرهنگی در سراسر استان خاطرنشان کرد: تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی از جمله اتفاقات بسیار مهمی بود که به عنوان یکی از رویکردهای تحولی سازمان تبلیغات اسلامی می‌توان از آن نام برد. لذا علاوه بر ایجاد ارتباط گسترده‌تر با بدنه مذهبی جامعه، باعث شده حجم کار بیشتر شود که در این میان انتظار می رود کارشناسان ما در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها به همین نسبت از نظر فکری و مهارتی با اطلاعات و تجارب بروز رسانی شده همکاری لازم را در پیشبرد اهداف معین شده داشته باشند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان تشکیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..