تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروهک «سرایا القاسیون» مسئولیت انفجار دمشق را بر عهده گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

گروهک تروریستی موسوم به «سرایا القاسیون» چهارشنبه شب در بیانیه‌ای مسئولیت انفجار اتوبوس حامل سربازان ارتش سوریه در دمشق را که ۱۴ کشته بر جای گذاشت، بر عهده گرفت.

سرایا القاسیون در این بیانیه اعلام کرد که با جاسازی مواد منفجره در زیر اتوبوس متعلق به نیروهای وزارت دفاع سوریه در نزدیکی منطقه جسر الرئیس، توانست این اتوبوس را هدف قرار دهد.

وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به انفجار دمشق اعلام کرد، انفجار تروریستی که یک اتوبوس نظامیان در دمشق را هدف قرار داد، در چارچوب تلاش‌های مداوم گروه‌های تروریستی و حامیانشان برای بالا بردن روحیه تروریست‌ها به ویژه در ادلب صورت گرفته است.

به گزارش سانا، در این بیانیه آمده است: اینگونه اقدامات تروریستی دولت سوریه را از ادامه مبارزه با تروریسم و تلاش برای بازگرداندن امنیت و ثبات به سوریه و ملت آن باز نخواهد داشت.

صبح امروز دو بمب در مسیر اتوبوس نظامی ارتش سوریه در دمشق منفجر شد که در پی آن، ۱۴ نفر کشته و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروهک «سرایا القاسیون» مسئولیت انفجار دمشق را بر عهده گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..