تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه تلاش آئودی برای یک محصول «میان رده»/ باکیفیت، اسپرت و هماهنگ با فناوری روز (+عکس)

عصر ایران- آئودی با معرفی A3 مدل 2022 هم اکنون یکی از زیباترین سدان ها سال را به بازار جهانی معرفی کرده است. در ادامه این مطلب نگاهی به تریم کواترو پریمیوم پلاس این خودرو خواهیم داشت که با قیمت پایه 40 هزار دلار در بازار آمریکا ارائه می شود.

همانند سایر محصولات آئودی، اینجا هم خطوط و زوایا به نحوی با یکدیگر هماهنگ شده اند که حسی از جدیت و قدرت را در همان نگاه اول به مخاطب انتقال می دهند. به عبارت دیگر، آئودی تلاش کرده تا ویژگی های سدان های گران قیمت و اسپرت خود را اینجا در سطح یک محصول ارزانتر بازتعریف کند.

همین ویژگی در طراحی فضای داخلی کابین نیز مشاهده می شود. استفاده از مواد اولیه باکیفیت، جزئیات کرومی رنگ و فناورانه ها به خوبی هماهنگ شده اند. نمایشگر 10.1 اینچی لمسی سیستم سرگرمی، نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال اطلاعات کیلومتر و دسترسی های تنظیمی کنسول میانی از جمله جذابیت های اصلی کابین هستند. گفتنی است که نمایشگر اطلاعات کیلومتر در حالت پایه 10.3 اینچی خواهد بود.

در بخش پیشرانه از تپنده 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ در هماهنگی با سیستم هیبرید ملایم 48 ولتی استفاده شده که مجموع خروجی آن برابر با 201 اسب بخار و گشتاور 221 پوندفوت است. این مجموعه با جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه هماهنگ می شود. سامانه تمام چرخ محرک نیز با توجه به نام کواترو در وضعیت فعال قرار دارد.

موتور الکتریکی و فعالیت آن، گشتاور بییشتر در سرعت پایین را در اختیار پیشرانه قرار می دهد.

خودرو طی 6.3 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96  کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت برابر با 209 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

آمار مصرف سوخت برای این خودروی 1585 کیلوگرمی در 100 کیلومتر رانندگی برابر است با: در شهر 8.4 لیتر/ در بزرگراه 6.5 لیتر / در حالت ترکیبی 7.8 لیتر.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه تلاش آئودی برای یک محصول «میان رده»/ باکیفیت، اسپرت و هماهنگ با فناوری روز (+عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..