تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه موج همدلی ها در قم / ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین مددجویان توزیع شد

۲۲:۲۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۷۰۱۴

۲۲:۲۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۷۰۱۴

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سید صادق میری، سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم گفت: با عنایت به ارتباطات برقرار شده با نیکوکاران و اعلام نیاز مددجویان با آغاز سال تحصیلی توانستیم با مساعدت خیران استان بیش از ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر و مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی از طریق مراکز مثبت زندگی توزیع کنیم.

او ارزش هر بسته لوازم التحریر اهدایی را ۳۰۰ هزار تومان و هر سبد غذایی را ۷۰۰ هزار تومان اعلام و بیان کرد: در مجموع حدود دو میلیارد ریال در قالب این طرح توزیع شد که امیدواریم با عنایت به شروع فصل سرما کمک های خیران  برای تهیه پوشاک گرم و وسایل گرمایشی همچنان ادامه یابد و بتوانیم از محل مشارکت های مردمی و اعتبارات دولتی گامی در جهت رفع نیازهای جامعه هدف برداریم.

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم گفت: مراکز بهزیستی به صورت حضوری و یا با هماهنگی با شماره تماس ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت نذورات، هدایا و کمک‌های غیرنقدی هستند و برای واریز مبالغ نقدی هم شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت‌های مردمی بهزیستی در نظر گرفته شده‌است.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه موج همدلی ها در قم / ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین مددجویان توزیع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..