تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Escape Simulator برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

1 / 5 ( 1 امتیاز )

بازی Escape Simulator یک تجربه اول شخص معمولی است که می‌توانید به‌صورت تک نفره یا آنلاین آن را تجربه کنید. مجموعه رو به رشدی از اتاق‌های فرار را در بازی می‌بینیم که بسیار تعاملی ظاهر شده و می‌توانید چنین جهانی را کاوش کنید. مبلمان را جا به جا کرده و با برداشتن هر المانی که در اتاق‌ها می‌بینید، همه چیز را بررسی کنید. می‌توانید گلدان‌ها را شکسته و گل‌ها را بشکنید. از اتاق‌های ساده به سراغ اتاق‌های مدرن‌تر رفته و چالش‌های بیشتری را تجربه کنید. بازی دارای یک حالت ویرایشگر هم بوده و می‌توانید مراحل معمایی سختی را برای دوستان خود تجربه کرده و امکان تجربه‌شان را برای‌شان فراهم کنند.

Escape Simulator PC-PLAZA | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Escape-Simulator

بازی دارای پازل‌های تعاملی بوده و گشت و گذار شما در ۱۵ اتاق ادامه خواهد داشت. اپراتورهای اتاق‌ها هم ترسناک ظاهر شده و راهنمایی را در دیوار برای شما قرار داده‌اند. بخش کوآپ بازی امکان سفارشی سازی شخصیت‌ها را فراهم کرده است و می‌توانید با دوستان خود به سراغش بروید. همه چیز را بررسی کرده و تلاش کنید که با کسب اطلاعات بیشتر از طریق کتاب‌ها، سرنخ‌های بیشتری را برای حل معماها پیدا کنید. شما می‌توانید مشکلات اتاق‌ها را شناسایی کرده و از همان‌ها برای ادامه مسیر استفاده کنید. اتاق‌هایی را در بازی ساخته شده است که نمایانگر وضعیت جوامع کنونی هستند.

المان‌های فوق‌العاده‌ای در این اتاق‌ها وجود دارند که در اولین نگاه، هیچ ایده‌ای برای حل معماهای آن نخواهید داشت. بنابراین باید خودتان را در یک هزارتوی باستانی در مصر تصور کرده و بتوانید راهی برای خلاصی از این اتاق‌ها در بازی Escape Simulator پیدا کنید. همین چالش می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Escape-Simulator تصاویر-بازی-Escape-Simulator تصاویر-بازی-Escape-Simulator تصاویر-بازی-Escape-Simulator تصاویر-بازی-Escape-Simulator تصاویر-بازی-Escape-Simulator
info

Escape Simulator is a first-person puzzler you can play solo or in an online co-op. Explore a growing set of highly interactive escape rooms. Move furniture, pick up and examine everything, smash pots and break locks! Supports community-made rooms through the level editor.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

 Windows 7 (SP1+)

Processor: X64 architecture with SSE2 instruction set support

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DX10-capable GPU

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه PLAZA:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Escape Simulator برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..