تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریمی: امیدوارم با باز شدن پنجره‌ها نتیجه بهتر شود

فیروز کریمی در نشست خبری بعد از شکست مقابل گل گهر در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، عنوان کرد: من پیش از شروع بازی گفته بودم هفته اول غیرقابل پیش بینی است.

به گزارش روزنو، آخرین روز تمرین یکی از بازیکنان را از دست دادیم، جابه جایی هافبک دفاعی هم تاثیر داشت. کافی بود بازی را به نیمه دوم بکشانیم تا به این شکل نباشد. اگر شما این نتیجه را دیدید به خاطر جوانی بازیکنان ما بود به خصوص ۲ نفر که برای نخستین بار در هافبک دفاعی بودند. بسطامی ۱۸ ساله بود.

وی افزود: گل‌گهر خوب کار کرد، آن‌ها حاکم بر میدان بودند، اما نیمه دوم ما خوب کار کردیم اگر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و نتیجه بهتر می‌شد.

امیدوارم با باز شدن پنجره‌ها نتیجه بهتر شود. در آخرین تمرین دقایق پایانی هادی محمدی را از دست دادیم و وقتی برای کار کردن روی دفاع وسط نداشتیم. بازی خارج از خانه بود وگرنه می‌شد یک روز روی این موضوع کار کرد.

کریمی تصریح کرد: دفاع ما اصلاً دفاع نبود، چون پست تخصصی هیچ کدام از بازیکنان نبود. به همین دلیل من به آن‌ها خرده نمی‌گیرم. به گل گهر تبریک می‌گویم حق آن‌ها برد بود، اما می‌توانستیم بهتر باشیم. اختلاف را کم کردیم، اما بدشانسی ما بود که زحمات به بار ننشست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریمی: امیدوارم با باز شدن پنجره‌ها نتیجه بهتر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..