تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاف‌زنی اسرائیل برای ایران با بمب ۲ تُنی

رژیم صهیونیستی که با تازگی بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری برای اقدامات تروریستی در ایران تصویب کرده است. صراط:

نشریه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل ضمن اشاره به جنگنده ها، پهپاد‌ها و سایر تسلیحات نظامی تصویری از بمب نفوذگر پیشرفته «جی‌بی‌یو – ۷۲» را منتشر کرده است که اخیرا ایالات متحده آمریکا آن را از ارتفاع ۳۵ هزار پایی بر منطقه‌ای آزمایشی پرتاب کرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، تایمز آو اسرائیل نوشت: این بمب پیشرفته ۵۰۰۰ پوند معادل ۲۳۰۰ کیلوگرم وزن دارد و علیه مراکز زیرزمینی ایران استفاده می‌شود.

این رسانه صهیونیستی نوشت: «جی‌بی‌یو – ۲۸» بمبی در مقیاس کوچکتر از «جی‌بی‌یو – ۷۲» در سال ۲۰۰۹ به طور مخفیانه به اسرائیل فروخته شد، هرچند تصور نمی‌شود که توانایی نفوذ به تاسیسات هسته‌ای فردو در ایران را داشته باشد.

در همین حال پایگاه استرایپس نوشت: نیروی هوایی در حال آزمایش بمب ۵ هزار پوندی ماموت است که با استفاده از مدل سازی پیشرفته طراحی شده است تا تأثیر خود را در رسیدن و تخریب تاسیسات زیرزمینی سخت مانند تاسیسات موشک بالستیک و سلاح‌های هسته‌ای کره شمالی افزایش دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاف‌زنی اسرائیل برای ایران با بمب ۲ تُنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..