تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب افزایش قیمت بنزین

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

آفتاب‌‌نیوز :

فاطمه کاهی همچنین درباره اینکه آیا احتمال حذف یارانه بنزین در بودجه ۱۴۰۱ و واقعی سازی قیمت‌ها وجود دارد، گفت: هرگونه تصمیم‌گیری در این باره بر عهده دولت است و مجلس هم تصویب آن را بر عهده دارد. شرکت پخش تنها مجری مصوبه‌های دولت است.

گفتنی است در روزهای گذشته اخباری مبنی بر احتمال افزایش قیمت بنزین به لیتری ۱۴ هزار تومان شنیده شد و در فضای مجازی این طور بیان می کنند که قرار است قیمت بنزین سال آینده به ۱۴ هزارتومان برسد و درآمد حاصله از آن صرف افزایش یارانه نقدی مردم شود.

احتمالا این همان طرح پیشنهادی است که قبل از انتخابات و به شکل بسته‌های مختلف در محل اتاق بازرگانی تهران رونمایی شده بود.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب افزایش قیمت بنزین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..